بیوگرافی دواین جانسون

دواین جانسون, بیوگرافی دواین جانسون, دوئین جانسون

زندگی‌نامه دواین جانسون

دواین جانسون بارها در لیست پردرآمدهای هالیوود قرار گرفته و ثروتش از بازي در فیلم ها یا حضور در شوهای کشتی کج مشابه راو و اسمک داون او را به یکی از ثروتمندترین چهره ها تبدیل نموده هست.

چکیده از زندگی‌نامه دواین جانسون

نام: دواین جانسون

زمان تولد: 2 می 1972

مکان تولد: هایورد کالیفرنیا

شغل: کشتی کج کار، هنرمند

فرزندان: 3 فرزند دختر

دواین جانسون, بیوگرافی دواین جانسون, عکس دواین جانسون

تصاویر دواین جانسون

بیوگرافی دواین جانسون

دواین جانسون به انگلیسی Dwayne Johnson ملقب به The Rock متولد 2 می 1972 در هایورد کالیفرنیا، کشتی کج کار، دوبلور و هنرپیشه آمریکایی هست.  دواین جانسون در روزگار خردسالی به دلیل این که پدرش یک کشتی کج کار شغل ای بود و می بایست به نقاط مختلف کشور سفر می کرد، سفرهای زيادي را به نقاط مختلف کشور تجربه نمود و از نزدیک با دنیای کشتی گیران اشنا شد. بدن ورزیده دواین در روزگار نوجوانی سبب شد تا او ورزش راگبی را دنبال نموده و حتی کمک هزینه تحصیلات هم از دانشگاه میامی دریافت کند.

دواین جانسون قهرمان 8 دوران جهان کشتی کج هست. او مثل پدربزرگش Peter Maivia و پدرش Rocky Johnson تبدیل به یک کشتی کج کار شغل ای شد.

دواین جانسون,مصاحبه دواین جانسون, فیلم های دواین جانسون

عکس ها جوانی دواین جانسون

ابتدا تلاش هنری  دواین جانسون

دواین جانسون در سال 1999 برای اولین بار به سینما رفت او در سال ۲۰۰۱ در اولین فیلم خود باعنوان برگشت مومیایی آشکار شد و بهره‌مندی او در این فیلم سبب شد تا دومین فیلم خویش یعنی عقرب شاه را بازي کند. جانسون بخاطر دریافت دستمزد ۵/۵ میلیون دلاری برای حضور در این فیلم، رکورد بالاترین حقوق برای اولین حضور در یک فیلم را شکست و این رکورد در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسید.

فیلم های دواین جانسون

فیلم هایی مثل پادشاه عقرب، سربلند و مختصر و مفید او را بعنوان یک هنرپیشه به محبوبیت رساند. از ديگر فیلم های معروف و پیروز او نقشه بازي، اسمارت را بگیر، مسابقه تا کوه جادوگران، پری دندان، سریع تر ، سریع و خشمناک ۵ و ۶ و ۷، سفر ۲:جزیره اسرار آمیز، هرکول، جی. آی. جو:انتقام، جومانجی:به جنگل خوش آمدید و جومانجی:مرحله بعدی، رمپیج، آسمان خراش و هابز و شاو هستند. جانسون همچنين سریال فوتبالیست ها را برای اچ بی او تولید کرد که درآن سریال به ایفای ايفاي نقش هم پرداخته هست.

دواین جانسون,بیوگرافی دواین جانسون, عکسهای جدید جدید دواین جانسون

دواین جانسون در کنار پدر و مادرش

ازدواج دواین جانسون

دواین جانسون در ۳ مه ۱۹۹۷ با دنی گارسیا که هم دانشگاهیش بود ازدواج کرد. دختر آنها سیمون در اوت ۲۰۰۱ چشم به جهان گشود. در سال ۲۰۰۷ دواین جانسون و دنی گارسیا به صورت توافقی از هم سوا شدند.

دواین جانسون,زندگینامه دواین جانسون,همسر دواین جانسون

دواین جانسون در کنار دختر و همسر اولش

دواین جانسون بعد از طلاق از همسر اولش در سال ۲۰۱۹ جانسون با لورن هاشین دختر سیب هاشین( موسیقدان آمریکایی) ازدواج کرد که حاصل ازدواج آن ها دو دختر به نام های یاسمین و جیا می باشد.

دواین جانسون,تصاویر دواین جانسون,همسر دواین جانسون

دواین جانسون در کنار همسر دومش

دواین جانسون برنامه ورزشی خاصی را دنبال می کند

ورزش یکی از اولویت های زندگی راک هست.  دواین جانسون بعنوان بازیکن فوتبال در روزگار دانشگاه و بعد از آن کشتی، می داند چطور ورزش کند تا ماهیچه هایش را از دست ندهد. او هر ۷ روز هفته را ورزش می کند، ولی برنامه هایی که برای هر روزش در نظر گرفته، گوناگون هست.  دواین جانسون نخست کارش را با وزنه های سبک، ولی عدد ست های بالا آغاز می کند و هرروز که می گذرد، وزنه های سنگین تر با عدد ست کمتر می زند. او این روند را یک ماه دنبال می کند بعد از آن برای ماه بعد برنامه جدیدی می ریزد. درصورتی که او بخواهد که برای حضور در فیلمی اندام خود را آماده تر از همیشه کند، این برنامه را ۳ تا ۴ ماه پیش از ابتدا فيلمبرداري انجام می دهد.

دواین جانسون از هر فرصتی استفاده می کند

به گفته راک ( دواین جانسون):« شما نباید بنشینید و به گذر روزگار که آرزوهایتان را با خویش می برد، نگاه کنید. شما باید از هر شانسی که در در مساوی تان قرار می گیرد، هر چند کوچک، برای آمدن به هدف هایتان استفاده کنید. درصورتی که دری در در مساوی شما قرار گرفت، آنرا نزنید، آنرا بکوبید تا باز شود. با لبخند به داخل بروید و خودتان را معرفی کنید. هیچ رازی برای بهره‌مندی وجود ندارد، همین که برای آمدن به آرزوهایتان عطش داشته باشید و برای آنها کوشش کنید ، به هر چه بخواهید می رسید. به ۵ سال پیش خود اندیشه کنید، ۵ سال آينده را هم اندیشیدن کنید. ببینید که دوست دارید در آینده در چه جایگاه و مقامی باشید. همین خیال پردازی به شما انگیزه می دهد تا روی اهداف آینده تان تمرکز کنید.»

دواین جانسون,بیوگرافی دواین جانسون,مصاحبه با دواین جانسون

تصاویر جدید دواین جانسون

بخشی از مصاحبه  دواین جانسون

همیشه می خواستید هنرپیشه شوید؟

بازیگری را دوست داشتم، ولی تصورش را نمی کردم که بخواهم روزی هنرپیشه شوم. ورزش کشتی برایم اهمیت بیشتری داشت و در نوجوانی، قهرمان شدن در این شاخه ورزشی بزرگ ترين آرزویم بود. بعدها که در این شاخه پیروز و معروف شدم، برای کار بازیگری به سراغم آمدند و احساس کردم دلم می خواهد در این شاخه هم تلاش کنم.

خانواده برای شما چه اهمیتی دارد؟

مهم ترین چیزی هست که هر کسی میتواند داشته باشد. شما هنگامی که شب کوفته و کوفته به منزل می روید، نیازمند مهر و محبت و حال وهوایی هستید که در داخل منزل و در بین افراد خانواده تان وجود دارد. خانواده پشتیبان معنوی اصلی من هست و بدون تکیه به آنها ، نمی توانم هیچ کاری را انجام دهم.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی امیرمحمد زند

برخی  اندیشه می کنند ما هنرمندان ورزشکار، انسان های سخت و خشنی هستیم و احساسات نداریم. ولی اینگونه نیست. ما هم مشابه بقیه مردم هستیم و نیازمند مهر و محبّت و اغوش گرم خانواده هستیم.

زمانی که هنرپیشه شدید، همیشه می خواستید یک چهره اکشن باشید؟

کودک که بودم چهره هنری مورد علاقه ام از بین خوانندگان بود و نه هنرمندان اکشن. هریسون فورد را هم در ايفاي نقش ایندیانا جونز دوست داشتم. ولی هیچ ارتباطی با هالیوود نداشتم. هنرپیشه شدن برایم یک چیز کاملا دست نیافتنی و دور بود. من در هاوایی بزرگ شدم و به ندرت اتفاق می افتاد کسی از این مکان، سر از دنیای بازیگری در آورد.

دواین جانسون,دواین جانسون هرکول,عکس های دواین جانسون

دواین جانسون و جیسون استاتهام

دوست دارید فرزندانتان و افراد خانواده تان به صنعت سینما بپیوندند؟

هر کس شغل و شغل آینده اش را خود انتخاب می کند. من به کسی نمی گویم چکار کند یا نکند. تصمیم گیری با خود آن هاست. ولی تا اکنون کسی از اعضای خانواده ام، برای بازي در فیلم های سینمایی ابراز متمایل‌شدن نکرده هست.

آن ها همراه من به نمایش افتتاحیه فیلم هایم می آیند و سر صحنه فيلمبرداري هم حضور پیدا می کنند. ولی اینکه بازیگری و سینما شاخه و شغل مورد علاقه شان باشد، هنوز چیزی نمی دانم.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …