بیوگرافی رضا کوجا اوغلو بازیگر ترک

تصاویر رضا کوجا اوغلو, فیلم های رضا کوجا اوغلو, رضا کوجا اوغلو و همسرش

زندگی‌نامه رضا کوجااوغلو هنرمند ترک

رضا کجااوغلو یکی از هنرمندان ترک می باشد که در 19 مارس 1979 در ازمیر ترکیه زاده شده می باشد. او هم اکنون 43 سال سن دارد. این هنرمند یکی از هنرمندان پر کوشش و توانمندی می باشد که در بسیاری از سریال های ترکیه ای به ایفای نقش بازي كردن پرداخته می باشد. این هنرمند با بازی در سریال گودال توانست پیش از پیش معروف شود. در ادامه قصد داریم زندگی نامه این هنرمند محبوب را برای شما شرح دهیم.

چکیده از زندگی‌نامه رضا کوجا اوغلو

نام: رضا

نام خانودگی: کجااغلو

زمان تولد: 19 مارس 1979

موقعیت تولد: شهر ازمیر ترکیه

نوع پیشه: هنرمند

وضعیت تأهل: مجرد

ملیت: ترکیه ای

دین: اسلام

اینستاگرام رضا کوجا اوغلو, رضا کوجا اوغلو, بیوگرافی رضا کوجااوغلو

رضا کوجااغلو دانش آموخته گرایش ی تئاتر و بازیگری

زندگی‌نامه رضا کجااوغلو

رضا کجااوغلو یکی از بازیگرانی می باشد که از آغاز اولین سریال های ترک پارسی زبان در این سریال ها حضور داشته می باشد. این هنرمند توانست با حضور در چندین سریال مختلف خود را معرفی کند. هر چند بسیاری از افراد او را تنها به چهره می شناسند.

سریال های ترکی طرفداران و تماشاگر های زیادی در بین ایرانیان و فارس زبانان دارند. آغاز سریال گودال که مشابه سایر سریال های ترکی از طرفداران زیادی در پارسی زبانان بهره‌مند می باشد بهانه ای شد تا این هنرمند پر کوشش را به شما معرفی کنیم.

رضا کوجا اوغلو و همسرش, همسر رضا کوجا اوغلو, اینستاگرام رضا کوجا اوغلو

عکسها های رضا کوجااغلو

زندگی خصوصی رضا کجااوغلو

رضا کجا اوغلو در سال 2000 از دانشگاه 9 ایلول در گرایش تئاتر و بازیگری دانش آموخته شد. خانواده مادری او اصالتا یونانی هستند و از چندین نسل پیش به ترکیه مهاجرت کرده اند. خانواده پدری او نیز اصالتا ارمنستانی هستند. رضا کجااوغلو یک خواهر کوچک تر از خود دارد که نامش گزیده می باشد و در پیشه بازیگری مشغول می باشد.

 رضا کوجا اوغلو, رضا کوجا اوغلو, بیوگرافی رضا کوجااوغلو

تصویر رضاکوجااغلو هنرمند ترکیه ای

رضا کجااوغلو دارای 170 سانتی متر قد و 66 کلیو گرم وزن می باشد. رنگ موهایش مشکی و رنگ چشمان او سبز – آبی می باشد.

وضعیت تاهل رضا کجااوغلو

رضا کجااوغلو در حال حاضر مجرد می باشد. البته او ازدواجی نداشته و می توان گفت که قبلا هم مجرد بوده می باشد. اما تجربه و روابط عاطفی زیادی داشته که تا کنون هیچ کدام به ازدواج ختم نشده اند.

رضا کجااوغلو می گوید در 10 سالگی برای اولین بار از دختر عموی دوستش در محله خوشش امده  می باشد و همچنین در زمان دانشگاه دلباخته استادش شده می باشد و با او داخل رابطه شده می باشد.

این هنر پیشه قبلا با ایلول سو ساپان رابطه داشته می باشد و چند ماهی می باشد که داخل رابطه با هازال سوباشی شده می باشد.

بیوگرافی رضا کوجااوغلو, عکس های رضا کوجا اوغلو, رضا کوجااغلو بازیگر ترکیه

زندگی‌نامه رضاکوجااوغلو

ابتدا پیشه و تلاش رضا کوجا اوغلو

رضا کجااوغلو در دهه 90 در رادیو تلاش داشت و توانست شهرت خوبی در زمان تلاش در این حوزه کسب کند و برنامه های رادیویی اش در آن دوران طرافداران زیادی داشت.

رضا کجااوغلو اولین حضور دوربین را در سال 2001 و در فیلم ” برای من آرزو توفیق کنید” تجربه کرد. کار گردان این فیلم چاگان ایرماک بود. رضا کجااوغلو توانست به دلیل بازی بی نقص و بینهایت عالی در این فیلم پاداش بهترین هنرمند جشنواره فیلم فنر را از آن خود کند.

رضا کجااوغلو بعد از چند تلاش هنری گوناگون توانست در سریال ” شمال شرق ” حضور پیدا کند و نقش بازي كردن علی را در این فیلم بازی کرد. او در این فیلم نهایت هنر خود را به نمایش گذاشت و افتخار حضور و همکاری با بازیگرانی مشهور نصیب او شد.

تصاویر رضا کوجا اوغلو, فیلم های رضا کوجا اوغلو, رضا کوجا اوغلو و همسرش

رضا کوجااغلو

در سال 2010 رضا کجااغلو به عنوان یک هنرمند و هنر پیشه مطرح در سینما و تلوزیون شناخته شد و توانست جایگاه خود را در میان سایر ستارگان سینما پیدا کند.

در ادامه رضا کجااغلو به عنوان خصوصی معرفی شد که  در نقش بازي كردن های پیچیده و سخت به خوبی ایفای نقش بازي كردن می کند. اوج این نقش بازي كردن ها در سریال ” ازل ” بود که نقش بازي كردن یک بشر کش با حس را بازی می کرد. در سال 2012 در سریال ” کارادایی ” نقش بازي كردن آفرینی کرد. او با بازی در هر نقش بازي كردن توانست مدرک هنری خود را درخشان تر و پر بار تر کند.

بیوگرافی رضا کوجااوغلو, عکس های رضا کوجا اوغلو, رضا کوجااغلو بازیگر ترکیه

رضاکوجااغلو در در سریال ازل نقش بازي كردن آفرینی کرده می باشد

او در سریال ” درون ” حضور داشت و باز هم توانست هنر خود را به رخ منتقدین بکشد. او در این سریال نقش بازي كردن دیوید را بازی کرد. این سریال یکی از پیروز ترین سریال هایی بود که رضا کجااوغلو در آن بازی کرد و از شبکه شو تی او ترکیه پخش شد.

او در سریال گودال هم به ایفای نقش بازي كردن پرداخت. سریالی که در آن توانست توفیق خوبی را کسب کند که این موضوع نشان دهند هوش بالا و انتخاب های سخت گیرانه این هنرمند می باشد.

او در این سریال با بازیگرانی مثل آس یولوت اینملی، دلان چیچک دنیز، کوبیلای آکا، بونجوک ییلماز و اوگور ییلدیران همکار و هم بازی بوده می باشد.

رضا کوجا اوغلو, رضا کوجااغلو بازیگر ترکیه, زندگی نامه رضا کوجا اوغلو

سریال درون یکی از پیروز ترین سریال های رضا کوجااغلو بود

اینستاگرام رضا کجااغلو

رضا کجااغلو در اینستاگرام پرکار می باشد. این هنرمند در ورق خصوصی اینستاگرام خود نزدک به 950 هزار نفر مخاطب دارد و در فضای مجازی تلاش زیادی دارد. تا اکنون 1000 عکسها و فیلم از خود و تلاش هایش در فضای مجازی به اشتراک گذاشته می باشد. اگر به این هنرمند علاقه مند هستنید می توانید به نشانی اینستا گرام او که در ابتدای پاراگراف ذکر شد مراجعه کنید و از زندگی روز مره و تلاش های او اخبار دار شوید.

همسر رضا کوجا اوغلو, اینستاگرام رضا کوجا اوغلو, رضا کوجا اوغلو

رضاکوجااوغلو

همسر رضا کوجا اوغلو, اینستاگرام رضا کوجا اوغلو, رضا کوجا اوغلو

رضا کوجااغلو