بیوگرافی رنی زلوگر بازیگر هالیوود

بیوگرافی رنی زلوگر,رنی زلوگر,زندگینامه رنی زلوگر

رنی زلوگر یکی از هنرمندان معروف هالیوود می باشد که در کنار بازیگری به تهیه کنندگی نیز مشغول می باشد. رنی زلوگر در مدرک هنری اش یک پاداش اسکار، یک پاداش بفتا و سه گلدن گلوب را دارد. او همچنين سه بار هم پیروز به دریافت پاداش SAG شده می باشد.

چکیده از زندگی‌نامه رنی زلوگر
نام اصلی: رنی کاتلین زلوگر
زمینه پرکاری: هنرمند
زمان تولد: ۲۵ آوریل ۱۹۶۹
مکان تولد: کیتی، تگزاس، آمریکا
ملیت: آمریکایی
سال های پرکاری:۱۹۹۲ تا اکنون
همسر( ها): کنی چزنی

بیوگرافی رنی زلوگر,رنی زلوگر,عکس های رنی زلوگر

عکسها زمان جوانی رنی زلوگر

«رنی کاتلین زلوگر» در 25 آوریل 1969 در کیتی، یکی از شهرهای تگزاس زاده شد. پدرش« امیل اریخ زلوگر» یک مهندس سوئیسی بزرگ شده استرالیا و مادرش« جلفرید ایرنه اندرسن» یک پرستار نروژی بود. پدر و مادر زلوگر در یک کشتی در طول مهاجرت به آمریکا با هم آشنا شدند و در سال 1963 با هم ازدواج کردند.

بیوگرافی رنی زلوگر,رنه زلوگر,تصاویر رنی زلوگر

تصاویر زمان جوانی رنی زلوگر

رنی از همان دوران خردسالی استعدادهای بازیگری و نمایش خود را در مدرسه به نمایش گذاشت. رنی زلوگر در زمان دبیرستان در یک کلوب بازیگری کار میکرد و در همان زمان به هنرپیشگی علاقمند شد. در  سال 1991 از دانشگاه تگزاس شهر آستین در گرایش ادبیات انگلیسی دانش آموخته شد. پس از دانشگاه تصمیم گرفت بصورت شغل ای بازیگری را دنبال کند.

بیوگرافی رنی زلوگر,تاریخ تولد رنی زلوگر,رنی زلوگر بازیگر آمریکایی

عکسها های جدید رنی زلوگر

آغاز پرکاری شغل ای رنی زلوگر
در بین سالهای ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۵ رنی زلوگر در چند فیلم، نقش داشتن های کوتاهی داشت که آن فیلمها هم غالباً با بودجه محدودی تهیه می شدند. تا اینکه اولین نقش داشتن او در کشتار با اره برقی در تگزاس، مورد توجه قرار گرفت. رنی زلوگر در همان سال در فیلم جنایی – کمدین، عشق و سلاح چهل و پنج میلیمتری به ایفای نقش داشتن پرداخت، که تقریباً نقشی اصلی بود. در همان سال او پیروز شد اولین پاداش زمان شغل ای اش را از انجمن فیلم های مستقل دریافت کند و یک سال بعد در فیلم امپراطور رکوردها به ایفای نقش داشتن پرداخت.

اما اتفاق بزرگ در سال ۱۹۹۶ در انتظار رنی زلوگر بود. او در این سال در فیلم جری مک کوایر با تام کروز هم بازی شد و یکی از نقش داشتن های ماندگارش را ایفا کرد. رنی زلوگر در سال ۲۰۰۰ در کنار جیم کری در فیلم طنز من خودم و ایرِن، به ایفای نقش داشتن پرداخت. در سال ۲۰۰۲ با بازي در فیلم شیکاگو برای دومین بار نامزد پاداش اسکار شد. بازي درخشان« رنه زلوگر» در کوهستان سرد سبب شد تا پایان اولین اسکار را بعنوان بهترین هنرمند نقش داشتن مکمل زن دریافت کند.

جدیدترین تصاویر رنی زلوگر,بیوگرافی رنی زلوگر,بیوگرافی رنه زلوگر

رنی زلوگر، هنرمند معروف هالیوود

بهره‌مندی های هنری او در چندین فیلم دیگر ادامه داشت تا این که در سال 2019 برای بازی در فیلم جودی برنده پاداش گلدن گلوب بهترین هنرمند زن فیلم درام، برنده پاداش بفتای بهترین هنرمند نقش داشتن اول زن و برنده پاداش اسکار بهترین هنرمند نقش داشتن اول زن را کسب کرد.

جوایز رنی زلوگر
رنی زلوگر در کنار بازیگری به تهیه کنندگی هم مشغول می باشد. رنی زلوگر یکی از پر افتخارترین و مطرح ترین زنان هنرمند دنیای هالیوود می باشد. رنه در مدرک هنری اش یک پاداش اسکار، یک پاداش بفتا و سه گلدن گلوب را دارد. او همچنين سه بار هم پیروز به دریافت پاداش SAG شده می باشد.

جدیدترین تصاویر رنی زلوگر,رنه زلوگر,زندگینامه رنه زلوگر

رنی زلوگر ، برنده پاداش اسکار بهترین هنرمند نقش داشتن اول زن در سال 2020

جدیدترین تصاویر رنی زلوگر,بیوگرافی رنی زلوگر,بیوگرافی رنه زلوگر

رنی زلوگر در مراسم اسکار 2020

ازدواج رنی زلوگر
رنی زلوگر در سال 2005 با کنی چزنی که خواننده آمریکایی سبک کانتری می باشد ازدواج کردند اما ازدواج آنها پایدار نبود و در دسامبر همان سال از یکدیگر سوا شدند.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی بهاره رهنما

پس از آن رنی زلوگر از سال ۲۰۱۲ با خواننده، آهنگساز و تهیه کننده موسیقی معروف آمریکایی، دویل برایهام در ارتباط می باشد.

جدیدترین تصاویر رنی زلوگر,بیوگرافی رنی زلوگر,ازدواج رنی زلوگر

رنی زلوگر و همسر سابقش کنی چزنی

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …