بیوگرافی محمدرضا هاشمی

محمدرضا هاشمی,بیوگرافی محمدرضا هاشمی,عکس های محمدرضا هاشمی

محمدرضا هاشمی  بازیگری را به صورت تصادفی در سن ۱۵ سالگی ابتدا کرد. محمدرضا هاشمی در فیلم روزهای انتظار به کارگردانی اصغر هاشمی، ساعت ۵ عصر به کارگردانی مهران مدیری، سراسر شب به کارگردانی فرزاد موتمن بازیگری کرد.

نام: سید محمد رضا هاشمی

زاده: 1366

شغل: هنرمند

وضعیت تأهل: مجرد

سید محمدرضا هاشمی هنرمند تئاتر سینما وتلويزيون می باشد او  در 24 مرداد ماه سال 1366 در تهران چشم به جهان گشود .محمدرضا هاشمی  دانش آموخته گرایش عمران در مقطع لیسانس و فوق لیسانس سد‌سازی میباشد . محمدرضا هاشمی تنها یک برادر به نام رامین دارد که او در زمینه خوانندگی پرکاری ميکند.

محمدرضا هاشمی,بیوگرافی محمدرضا هاشمی,سن بیوگرافی محمدرضا هاشمی

عکسها های محمدرضا هاشمی

محمدرضا هاشمی اسب سواری را بطور شغل ای دنبال می کند  و همچنين ديگر گرایش های ورزشیمثل شنا، فوتبال و … را هم با مهارت و بطور شغل ای انجام مي دهد. محمدرضا هاشمی در صنعت مد نیز پرکار می باشد و به عنوان مدل در یک برند معروف نیز کار کرده‌ می باشد. البته به گفته خودش هنرپیشگی را هرگز فدای هیچ شغل دیگری نمی‌کند و موقتا تنها هدفش انتخابهای درست و آمدن به هنرپیشگی به معنای هنری آن می باشد و نه تجاری.

محمدرضا هاشمی,بیوگرافی محمدرضا هاشمی,عکس های محمدرضا هاشمی

تصاویر محمدرضا هاشمی

ابتدا بازیگری محمدرضا هاشمی

محمدرضا هاشمی  بازیگری را به صورت تصادفی در سن ۱۵ سالگی ابتدا کرد.

در زمانه اسب سواری به وسیله آقای جاوید براي بازي در بازي کردن نقش پسر ترکمن در سریال تلویزیونی قصه های اردو دعوت شد و در دو ایپزود از این سریال که از شبکه دو پخش شد، ایفای بازي کردن نقش کرد. با بازي در این سریال تلویزیونی به شغل هنر و سینما علاقمند شد.

محمدرضا هاشمی,بیوگرافی محمدرضا هاشمی,تصاویر محمدرضا هاشمی

عکسها پدر محمدرضا هاشمی

محمدرضا هاشمی,عکس های محمدرضا هاشمی,بیوگرافی محمدرضا هاشمی

جدیدترین عکسها های محمدرضا هاشمی

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی ستاره اسکندری

آغاز پرکاری در میدان تئاتر

محمدرضا هاشمی از سال ۸۶ بطور شغل ای تئاتر کار می کند. اولین نمایشی که بازي کرد در فرهنگسرای نیاوران بود. همچنین نمایش هایی از جمله سلام و خداحافظ، چون تنهایی دو نفره له و لورده، تیغ کهنه و … از دیگر نمایش هایی هستند که کار کرده می باشد.

محمدرضا هاشمی,زندگیناه محمدرضا هاشمی,عکس های محمدرضا هاشمی

فیلم سینمایی سراسر شب کاری، اولین کار بلند و جدّي محمدرضا هاشمی بوده می باشد

فیلم های های محمدرضا هاشمی

محمدرضا هاشمی در فیلم روزهای انتظار به کارگردانی اصغر هاشمی، ساعت ۵ عصر به کارگردانی مهران مدیری، سراسر شب به کارگردانی فرزاد موتمن بازیگری کرد او همچنین در سریالهای قصه های اردو به کارگردانی حسن جاوید، سقوط آزاد به کارگردانی علیرضا امینی، عروس تاریکی به کارگردانی محمود معظمی بازی کرده می باشد.

فیلم سینمایی سراسر شب کاری از آقای فرزاد موتمن کار بلند و جدّي من او بوده می باشد.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …