بیوگرافی مهسا هاشمی

مهسا هاشمی,بیوگرافی مهسا هاشمی,عکس های مهسا هاشمی

مهسا هاشمی از هنرمندان جوان سینما و تلویزیون ایران میباشد که از تبلیغات تلویزیونی به بازیگری در سینما و تلویزیون رسید. از مدرک هنری مهسا هاشمی می‌توان به بازی در فیلم‌های سینمایی “بیست و یک روز بعد” سریال “عروس تاریکی” و “بازی نقاب ها” اشاره داشت. در ادامه زندگی‌نامه کامل و تصویر‌های مهسا هاشمی را دنبال کنید.

گزیده‌ای از زندگی‌نامه 

نام کامل: مهسا هاشمی

زمان تولد: 1377

موقعیت تولد: تهران

پیشه: بازیگری

تحصیلی: دانشجوی شاخه مهندسی عمران

مهسا هاشمی,بیوگرافی مهسا هاشمی,عکس های مهسا هاشمی

تصاویر اینستاگرام مهسا هاشمی

مهسا هاشمی زاده 18 فروردین ماه سال 1377 در تهران میباشد او دانشجوی شاخه مهندسی عمران میباشد. مهسا هاشمی دارای یک برادر به نام مهدی میباشد.

هنرمندان مورد علاقه مهسا هاشمی

مهسا هاشمی خانم ترانه علیدوستی و لیلا حاتمی را خیلی دوست دارد و آنها را به عنوان الگوی خود قرار داده میباشد. او همچنین به فیلم های اصغر فرهادی علاقه مند میباشد و امیدوار میباشد که روزی بتواند در کارهای این کارگردان به ایفای نقش داشتن بپردازد.

مهسا هاشمی,بیوگرافی مهسا هاشمی,عکس مهسا هاشمی

مهسا هاشمی در کنار برادرش

ورود مهسا هاشمی به فضا هنر

مهسا هاشمی تلاش هنریش را زمانی که تنها 5 سال داشت با شرکت در تیزر های تبلیغاتی ابتدا کرد. پس از مدت کوتاهی که استعداد و تواناییهای هنریش را نشان داد توسط آقای شاهد احمدلو در سال 1387 در فیلم سینمایی ( بهار قبل و بعد ) بازی کرد.

مهسا هاشمی با وجود سن و سال اندکی که داشت توانست با کارگردان ها و اساطید بزرگی چون: علیرضا خمسه ،نیکی کریمی، حمید گودرزی و … هم بازی شود و از تجربیات آنها استفاده کند.

فیلم و سریال های مهسا هاشمی

مهسا هاشمی زمینه بازی در فیلم‌ها و سریال‌های بسیاری را داشته میباشد که از مشهورترین آنها میتوان به سرزمین کهن، سریال گمشده، وضعیت سفید و سریال کوبار اشاره کرد.

مهسا هاشمی در سریال “بازی نقاب‌ها”

مهسا هاشمی در در سریال بازی نقاب‌ها به کارگردانی سیروس حسن پور و تهیه کنندگی علی مهام بازی کرده میباشد. پخش سریال بازی نقاب ها سال 1397 از شبکه دو سیما بوده میباشد.

مهسا هاشمی,بیوگرافی مهسا هاشمی,اینستاگرام مهسا هاشمی

تصویر‌های جدید مهسا هاشمی

این سریال درباره دو طایفه ترکمن یکی در کار اسب و دیگری در کار گندم، بعد از سال ها جنگ و درگیری خونین تصمیم به مصالحه می گیرند و دو جوان از این دو طایفه که پدرهایشان به دست هم کشته شده اند با هم وصلت می کنند و …

مهسا هاشمی در سریال بازی نقاب‌ها با هنرمندان باتجربه ای چون آزیتا حاجیان، جعفر دهقان، رحیم نوروزی، مهرداد ضیایی، لیلا برخورداری، مینا نوروزی و … به ایفای نقش داشتن پرداخته میباشد. او در این سریال در نقش داشتن دشت هنرمند نقش داشتن مقابل بابک انصاری در نقش داشتن یاشار میباشد.

مهسا هاشمی در سریال بازی نقاب ها به خوبی در میان مخاطبان و مردم شناخته شد.

مهسا هاشمی,بیوگرافی مهسا هاشمی,مهسا هاشمی بیوگرافی

مهسا هاشمی، هنرمند جوان سینما و تلویزیون