بیوگرافی هانده ارچل بازیگر ترکیه ای

هانده ارچل,بیوگرافی هانده ارچل,عکس های هانده ارچل

هانده ارچل یکی از هنرمندان جوان ترکیه ای میباشد که طرفداران بسیاری در ایران دارد. در ادامه درباره زندگی‌نامه هانده ارچل بیشتر خواهیم گفت.

زندگی‌نامه هانده ارچل

یکی از مشهورترین هنرمندان جوان ترکیه ای هانده ارچل می باشد که حتی اگر اهل فیلم های ترکیه ای نیز نباشید، قطعا نام و عکس ها های او را در اینستاگرام و یا دیگر صفحات مجازی دیده اید. در ادامه قصد داریم تا درباره زندگی‌نامه این هنرمند جذاب و دوست داشتنی بیشتر گفت‌وگو کنیم.

هانده ارچل,بیوگرافی هانده ارچل,عکس های هانده ارچل

تصاویر هانده ارچل

هانده ارچل

هانده ارچل در روز 23  ماه نوامبر سال 1993 در شهر بالکسیر ترکیه چشم به جهان گشود. از گذشته تا الان منطقه موقعیت تولد ارچل یعنی باندیرما به داشتن دخترانی جذاب مشابه هانده معروف می باشد. شاخه تحصیلات او هنر می باشد و دانش آموخته مقطع کارشناسی از دانشگاه دولتی به نام هنر های زیبایی معمارستان می باشد. چهره زیبای هانده ارچل سبب شد تا او با شرکت در مسابقات زیبایی که در سال 2012 در کشور آذربایجان برگزار شد به مقام دومی دست پیدا کند.

خانواده ارچل دارای دو فرزند دختر به نام ها هانده و یک دختر کوچکتر به نام غمزه هستند. هانده به گفته خود، بیشتر زمان کودکی اش را در کنار پدربزرگ و مادر بزرگ خود سپری کرده میباشد و علاقه ی خاصی به آنها دارد. هانده مادری آلمانی و پدری با اصالت ترکیه ای دارد. از ویژگی های ظاهری هائده می توان به رنگ چشم های عسلی، پوست روشن و قد 175 اشاره نمود.

هانده ارچل,زندگی نامه هانده ارچل,عکس های هانده ارچل

عکس ها های جدید  هانده ارچل

تلاش هنری هانده ارچل

هانده ارچل در زمینه های مدلینگ، بازیگری و مجری گری تلاش دارد. هانده اولین بار در سن 21 سالگی داخل دنیای بازیگری شد. او در ابتدا در سریال درخت زندگی نقش بازي كردن آفرینی نمود اما با بازی در مدرسه مجنون در میان مردم زیاد محبوب و شناخته شد. اما محبوبیت او زمانی اوج گرفت که در فیلم دختران خورشید، به عنوان کارکتر سلین به نقش بازي كردن آفرینی پرداخت. در کنار تلاش های هنری، هانده ارچل به عنوان سفیر تجاری برخی برند های معروف ترکیه از جمله لورآل می باشد.

روابط عاشقانه هانده ارچل، هنرمند معروف ترکیه ای

معمولا یکی از جذاب ترین بخش های زندگی‌نامه هنرمندان، بخش عاشقانه زندگی آنها می باشد که هانده آرچل نیز از این امر مستثنی نیست. دوستی ارچل با اکین مرت دایماز در سال 2015 زیاد جنجالی شد اما بعد از دو سال از یک دیگر سوا شدند. این در حالی میباشد که از سال 2018 هانده با یکی از خوانندگان مشهور در زمینه موسیقی پاپ در ترکیه به نام مورات دالکیلیج داخل رابطه شده و در حال حاضر نیز همچنان با یک دیگر می باشند. البته هانده و مورات برای مدتی از یکدیگر سوا شدند اما پس از فوت مادر ارچل، آنها بر دیگر به رابطه سابق خود باز گشتند.

هانده ارچل,زندگینامه هانده ارچل,عکس های هانده ارچل

عکس ها غمزه، خواهر هانده ارچل

فیلم های ارچل کدام اند؟

هانده ارچل تا اکنون در فیلم های مختلف و در مقابل هنرمندان معروفی به نقش بازي كردن آفرینی پرداخته که از این میان می توان به موارد زیر اشاره نمود:

1- در سریال حلقه، در نقش بازي كردن مژده در مقابل سرکان چای اوغلو به بازی پرداخت.

2- در سریال دختران خورشید در نقش بازي كردن سلین در مقابل تولگا ساریتاش بازی نمود.

3- در سریال قطعه های شکسته در مقابل علی پیری و دیگر هنرمندان مشهور از جمله انگین اکیورک و ارکان پتکایا به بازی پرداخته میباشد.

4- در سریال عشق حرف حالیش نیست در نقش بازي كردن حیات ازون در مقابل بوراک دنیز بازی نموده.

5- در سریال مروارید سیاه در نقش بازي كردن هازال سانجاک در مقابل تولگاهان ساییشمان به نقش بازي كردن آفرینی پرداخته میباشد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی مورگان فریمن، بازیگر و کارگردان آمریکایی

6- مجنون در کلاس درس دانشگاه و … نیز از دیگر آثار معروف این هنرمند ترکیه ای می باشد.

هانده ارچل,بیوگرافی هانده ارچل,عکس های نامزد هانده ارچل

مورات دالکیلیج، نامزد هانده ارچل

هانده در مصاحبه اش از آرزوهایش می گوید

هانده ارچل در مصاحبه اش از آرزوی کودکی اش که بازیگری میباشد، می گوید. آرزویی که هر چه بیشتر می گذشت بزرگ تر می شد و بالاخره در زمان دانشجویی از تصمیم خود مطمئن شد. هانده ارچل می گوید، به یکی از بزرگ ترین آرزوهایم یعنی بازیگری رسیده ام اما این سبب نمی شود تا دست از سعی بکشم و ایستاده شوم. در حال حاضر یکی دیگر از آرزوهای بزرگ او، نقش بازي كردن آفرینی در مقابل دو ستاره هالیوود به نام، لئوناردو دیکاپریو و رایان گاسلینگ می باشد. او می گوید. ارچل، سریال حلقه را زیاد گوناگون تر از دیگر سریال های خود می داند چرا که معتقد میباشد زمانی که این فیلم به او پیشنهاد شد، از وضعیت روحی خوبی بهره‌مند نبوده و پس از این که به پیشنهاد مادرش در این سریال بازی می کند، حال روحی او نیز سلامت می یابد.

هانده ارچل,بیوگرافی هانده ارچل,عکس های اینستاگرام هانده ارچل

عکس ها های هانده ارچل

مصاحبه هانده ارچل

هانده ارچل در مصاحبه اش درباره علاقه زیاد خود به سفر و سرگرمی می گوید: حاضرم با هدفون، کتاب و کوله پشتی خود به کل دنیا سفر کنم. شخصیت من با سرگرمی آمیخته شده میباشد. تقریبا همه افراد بعد از شنیدن کلمه مسافرت، یاد سفر به مکان های گردشگری میوفتن اما من اعماق سرگرمی رو در یوگا و مدیتیشن میبینم اما به طور کلی، دلداده مسافرت و سرگرمی هستم.

هانده ارچل,بیوگرافی هانده ارچل,عکس های هانده ارچل

هانده ارچل و مادرش

هانده ارچل,عکس های هانده ارچل,بیوگرافی هانده ارچل

جدیدترین عکس ها های هانده ارچل

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی لیلا بلوکات

از هانده ارچل درباره صفحات مجازی پرسیدیم و پاسخ او شنیدنی بود: همیشه عکس ها هایی را با فالوور هایم به اشتراک میگذارم که احساس و حال واقعی من را نشان می دهد. این افزایش فالوور برای خود من هم جالب و هیجان انگیز بود. صفحات مجازی گاهی سبب اضطراب من می شوند، چرا که  افرادی که در آنجا هستند، بدون کارت‌شناسایی اند و این موضوع برای من بلا دهنده می باشد. به همین دلیل به تازگی سعی کرده ام تا کمتر از اکانت ها و حساب های کاربری خود در دنیایی مجازی استفاده کنم و اما هانده ارچل از دیگر علاقه مندی هایش در دنیایی هنر می گوید و آن هم، خوانندگی میباشد. علاقه به هنری که قطعا وجود مورات در آن بی تاثیر نبوده!

هانده ارچل,تصاویر جدید هانده ارچل,عکس های هانده ارچل

هانده ارچل

هانده ارچل,بیوگرافی هانده ارچل,عکس های پدر هانده ارچل

هانده ارچل و پدرش

هانده ارچل امروزه به دلیل جذابیت و زیبایی بی نظیرش و همچنین نقش بازي كردن آفرینی در سریال های معروف ترکیه ای به محبوبیت خوبی دست یافته و علاه بر کشور خود ترکیه، در ایران نیز طرفداران خاص خود را دارد که علاوه بر فیلم ها، زندگی‌نامه و  اینستاگرام او را نیز دنبال می کنند.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …