بیوگرافی صادق برقعی

بیوگرافی صادق برقعی,صادق برقعی,زندگینامه صادق برقعی

زندگی‌نامه و تصویرها های راستگو برقعی

راستگو برقعی از سال 1383 تلاش شغل ای خویش را آغاز کرده میباشد. راستگو برقعی برای بازی در نمایش« قطعه در سکوت» پاداش بهترین هنرمند مرد، را از جشنواره تئاتر استانی، ١٣٨٨ دریافت کرد.

چکیده از زندگی‌نامه راستگو برقعی

زادروز: ۱۷ دی ۱۳۶۶

مکان زندگی: تهران

پیشه: هنرمند

زمینه تلاش: تئاتر، سینما، تلویزیون

سال های تلاش: 1383 تا اکنون

بیوگرافی صادق برقعی,تصاویر صادق برقعی,زندگینامه صادق برقعی

تصویرها های راستگو برقعی

زندگی‌نامه راستگو برقعی

راستگو برقعی ( متولدٔ ۱۷ دی ۱۳۶۶) هنرپیشه تئاتر، سینما و تلویزیون میباشد. او دانش آموخته هنرستان هنرهای زیبا و دانش آموخته کارشناسی کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره میباشد. از کارهای راستگو برقعی میتوان به بازي در فیلم سینمایی گلدن تایم و سریالٔ تلویزیونی زمین گرم اشاره کرد. راستگو برقعی از سال 1383 تلاش شغل ای خویش را آغاز کرده و بازي در نمایش های گوناگون من جمله همش تقصیر اروس بود ، سوغات جنگ، ننه باشهامت، مرگ یزدگرد، درد خفیف، وارونه، دامپزشکی، آشپزخانه، کشیده، پاره سنگ در جیب هایش، لک لک های حقیقی، حذف به قرینه ی معنوی و … را در مدرک دارد.

بیوگرافی صادق برقعی,صادق برقعی,تصاویر اینستاگرام صادق برقعی

تصاویر راستگو برقعی

راستگو برقعی و اولین تجریه بازیگری در تلویزیون

راستگو برقعی در سریال زمین گرم در نقش داشتن علیار که یک جوان روستایی میباشد برای اولین بار در تلویزیونی حضور پیدا کرد.

راستگو برقعی در مورد قصه انتخاب شدنش برای نقش داشتن علیار در سریال تلویزیونی زمین گرم گفت:

در ماه نخست، اجرای این نقش داشتن برایم دشوار بود و بیقراری زيادي داشتم، چون بهرحال از نقش داشتن های اصلی به حساب می آید که ابتدا برای من پرفشار بود. ولی بعد آرام آرام رخ به رخ با آن روبرو و آسوده تر شدیم. با این حال باید بگویم حضور در این سریال برای من جزء بزرگترین اتفاقات کاری ام میباشد. جریانی که در ادامه اطمینان سعید نعمت ا… شکل گرفت. روزی که می خواستم برای تست به دفتر بیایم، هیچ امیدی نداشتم، زیرا مدت هاست همه می دانیم در مواجهه با دفاتر سینمایی قرار میباشد چه تصادفاً بیفتد و این ذهنیت بین همه وجود دارد که تنها تست گرفته می شود و بعد هم هیچ.»

این که آغاز اولین نقش داشتن تلویزیونی این هنرمند با یک کاراکتر مثبت که طلبه میباشد، موضوعی بود که برقعی در مورد اش گفت:« در فیلمنامه قرار بود علیار، طلبه باشد، ولی در جریان کار این اتفاق کمرنگ تر شده و بطور خلاصه باید بگویم او یک پسر آسان روستایی و مذهبی میباشد که البته کلاس های طلبگی را هم رفته، ولی ملبس و طلبه نمی شود. راستش را بخواهید این نقش داشتن برای من یک نگرانی ایجاد کرد و آن هم این بود که پس از دیده شدن کار می ترسم در آينده همه چیز به شکلی پیش برود که دائم در همین فضا به من پیشنهاد داده شود.

بیوگرافی صادق برقعی,فیلم های صادق برقعی,عکس های صادق برقعی

جدیدترین تصاویر راستگو برقعی

در طول این سریال مرجان شیرمحمدی، علیرضا خمسه، نادر فلاح و کامران تفتی بيش ترین تعامل را با راستگو برقعی دارند. همکاري ای که برای او هم جالب میباشد و در موردش می گوید: « این همکاری برای منی که هنوز در حال تجربه هستم، خيلي عجیب میباشد و از همه این سال هایی که کار کردم، در اینجا بیشتر در حوزه تصویر یاد گرفتم. گاهی اندیشه می کنم حال خودم در سکانس هایی که همراه این افراد هستم، بهتر میباشد. این شعار نیست و حقیقتا لحظه لحظه از بزرگ ترهای گروه مشابه علیرضا خمسه، اصغر عزم و….در حال یاد دادن هستم.»

بیوگرافی صادق برقعی,تئاترهای صادق برقعی,تصاویر اینستاگرام صادق برقعی

تصویرها کودکی راستگو برقعی

بیوگرافی صادق برقعی,جدیدترین عکس های صادق برقعی,صادق برقعی در سریال زمین گرم

راستگو برقعی

جوایز راستگو برقعی

دریافت پاداش بازیگری مرد برای نمایش« قطعه در سکوت» از جشنواره تئاتر استانی، ١٣٨٨

دریافت پاداش بازیگری مرد برای نمایش« دهانی پر از كلاغ» از جشنواره تئاتر استانی، ١٣٨٩

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی مهشید جوادی

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …