بیوگرافی ملیکا زارعی (خاله شادونه)

ملیکا زارعی, خاله شادونه, بیوگرافی ملیکا زارعی

ملیکا زارعی معروف به خاله شادونه مجری برنامه‌های کودک میباشد. او خواهر کوچک تر مریلا زارعی میباشد.  ملیکا زارعی ازدواج کرده و صاحب دو فرزند یک پسر و یک دختر به نام مانلی میباشد.

 نام اصلی: ملیکا زارعی برزی
زمینه تلاش:  تلویزیون
تولد:  ۴ اردیبهشت ۱۳۶۴ ‏
مکان تولد: نطنز ، اصفهان
ملیت:  ایرانی
پیشه: هنرمند و مجری
سال‌های تلاش:  ۱۳۸۲ تا کنون
مدرک تحصیلات: حقوق قضایی

ملیکا زارعی, عکس های خاله شادونه, زندگینامه ملیکا زارعی

عکسها های ملیکا زارعی (خاله شادونه)

زندگی‌نامه ملیکا زارعی (خاله شادونه)

ملیکا زارعی برزی(خاله شادونه) در ۴ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران چشم به جهان گشود، گرایش حقوق قضایی خوانده میباشد ،از سال سوم دبستان تلاش هنری خود را با انجام در برنامه ی تازه ها از شبکه ۲ ابتدا کرد ،و در سال ۸۲ در سریال زمان سرکشی یک سکانس بازی کرد و بعد در سریال مهر خاموش بازی کرد و از سال ۸۳ همزمان با قبولی در دانشگاه به عنوان مجری برنامه کودک و با نام خاله شادونه مشغول به کار شد.

به خاطر صدای کودکانه‌اش و صداقتی که در کلامش وجود دارد، خیلی زود در دل بچه‌ها جا باز کرد، او برای اینکه کودک درونش همیشه سرزنده باشد، دائم کتاب‌های ویژه کودکان را می‌خواند و سعی می‌کند پایان وقتش را با آنها سپری کند، او دلباخته بچه‌هاست و به نظرش بچه‌ها پاک‌ترین موجوداتی هستند که خداوند خلق.

بیوگرافی ملیکا زارعی, خاله شادونه, عکس های ملیکا زارعی

ملیکا زارعی و خواهرش مریلا زارعی

زندگی‌نامه خاله شادونه از زبان خودش

در اردیبهشت سال ۱۳۶۴ به دنیا آمدم، و اهل تهران هستم.

ورود به فضا هنر

خاله شادونه می گوید، فعالیتم را زمانی که کلاس سوم دبستان بودم با انجام در برنامه تازه‌ها از شبکه دو ابتدا کردم و سال ۸۱ یک سکانس را در سریال «زمان سرکشی» بازی کردم، زمانی که در سریال «مهر خاموش» بازی داشتم با کنکور دست و پنجه نرم می‌کردم، پس از ورود به دانشگاه در سال ۸۳ به عنوان مجری «در باغ شادونه» کارم را ابتدا کردم.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی کیانو ریوز، بازیگر هالیوود

عروسک‌های من

وقتی بچه بودم، خیلی اهل بازیگوشی نبودم و بچه حرف گوش‌کن و آرومی بودم. خیلی خوب بلد بودم که سرم رو گرم کنم و به تنهایی با خودم بازی کنم، بیشتر وقتم رو با عروسک‌هام پر می‌کردم، محبوب‌ترین بازی کودکی‌ام هم خاله‌بازی بود، خیلی از بچه‌ها براشون سوال بود که من چطور در تنهایی با خودم بازی می‌کنم و صبر‌ام سر نمی‌رود، هر چند که من و مریلا به خاطر اختلاف سنی‌مون همبازی هم نبودیم ولی اون به عنوان خواهر بزرگ‌تر همیشه هوامو داشت…

ملیکا زارعی, بیوگرافی خاله شادونه, بیوگرافی ملیکا زارعی

عکسها های ملیکا زارعی و خواهرش مریلا زارعی

قشنگ‌ترین بازیگوشی خردسالی

وقتی بچه بودم، دلباخته کاغذ کادو بودم به همین خاطر وقتی مراسم تولدی برگزار می‌شد، همه کاغذ کادوهارو جمع می‌کردم و با اون‌ها بازی می‌کردم، علاقه عجیب به کاغذ کادو و کوشش برای جمع کردنشون برای خودم خیلی جالب میباشد.

محبوب‌های من

در اون زمان به اجرای خانم الهه رضایی و خامنه‌ای خیلی علاقه‌مند بودم یادمه حرف‌های این دو عزیز رو موبه‌مو انجام می‌کردم، از بین کارتون‌‌ها هم به مدرسه والت، خانواده دکتر ارنست و ایکیوسان علاقه زیادی داشتم یادمه در این کارتون یک زنگ گردش‌کردن پخش می‌شد در یکی از همین زنگ گردش‌کردن‌‌ها روی یک کاغذ تصویر یک قورباغه کشیده بودند و رویش یک پارچه انداختند و پس از چند لحظه آن نقاشی تبدیل به قورباغه شد، من هم این کار رو تو خونه انجام دادم و زمانی که دیدم نقاشی‌ام به قورباغه تبدیل نشد با وجود گریه کردم! چند روز هم اصلا نمی‌تونستم این کارتون رو نظاره کنم! حس می‌کردم به من دروغ گفتند و… آخه بچه‌ها تفاوت دروغ و درستکاری رو به خوبی می‌فهمند.

ملیکا زارعی, خاله شادونه, عکس های خاله شادونه

عکسها های جدید خاله شادونه (ملیکا زارعی)

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی نسلیهان آتاگول

خاله شادونه

من قبل از این برنامه رابطه خوبی با بچه‌ها داشتم اما مثل الان به بچه‌ها اندیشه نمی‌کردم، وقتی می‌‌خواستم اجرای خاله شادونه‌رو بپذیرم، سعی کردم از تجربه خواهرم و دوستانش و البته آقای علیپور استفاده کنم مریلا به من گفت: سعی کن دائم با بچه‌ها ارتباط داشته باشی و خودت رو درگیر اونها کنی تا از این راه به علایق آنها پی ببری، آقای علیپور هم به من گفت که سعی کن با بچه‌ها به زبان خودشون ارتباط استوار کنی… حرف‌های این دو دوست ملکه ذهنمن شد و سبب شد که من خیلی زودتر به شادونه برسم، شادونه به معنای پیام‌آور شادی، آشتی و دوستی میباشد.

ملیکا زارعی, عکس های خاله شادونه, زندگینامه ملیکا زارعی

عکسها های جدید خاله شادونه و دخترش

مهمونی دلچسب

در پشت دوربین و زمانی که پذیرای بچه‌ها هستیم هم به اندازه زمانی که جلوی دوربین هستیم به ما خوش می‌گذرد. من قبل از ضبط با بچه‌ها بازی می‌کنم و با اون‌ها کلی حرف می‌زنم تا اون‌ها حس غریبگی نکنند. یادمه زمستون سال قبل وقتی برف سنگینی می‌بارید، به خاطر ترافیک سنگین و اینکه بعضی از عوامل دیر سر صحنه رسیدند و ضبط به تاخیر افتاد و از آنجا که صبر بچه‌ها سر نرود، از مادرشان خواستم که آنها را خوب بپوشانند تا با آنها به حیاط بروم و برف‌بازی کنم، من ساعت‌ها با بچه‌ها بازی کردم و لذتی که در آن بازی من و بچه‌ها بردیم وصف ناشدنی بود، من دلم می‌خواد بچه‌ها زمانی که من را می‌بینند دقیقا همان چیزی باشم که در ذهن‌شان میباشد.

ملیکا زارعی, عکس های جدید خاله شادونه, بیوگرافی ملیکا زارعی

عکسها های جدید خاله شادونه

کوفته نمی‌شم

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی دنیل دی لوئیس بازیگر هالیوود

خیلی‌ها ازم می‌پرسند از اینکه دائم مجبوری وقتت را با بچه‌ها بگذرانی و حتی در مهمانی بزرگسالان هم باید کنار بچه‌ها باشی کوفته نمی‌شوی، من هم در جوابشون می‌گویم نه… وقتی می‌بینم اونها با همه درستکاری بچگانه‌شان من را دوست دارند نسبت به آنها حس وظیفه می‌کنم. اونها انتظار دارند خاله شادونه تحت هر شرایطی بهشون محبت کنه، گاهی وقت‌ها هم که در مهمانی‌های خانوادگی حواسم به بچه‌ها نیست، مادرم می‌گوید ملیکا‌جون حواست به فلان بچه باشه و بهش توجه کن…

ملیکا زارعی, خاله شادونه, بیوگرافی ملیکا زارعی

عکسها های جدید خاله شادونه و دخترش

بازیگری

به نظر من، هر کس در کاری استعداد داره، با اینکه من بازیگری رو دوست دارم اما کار کودک رو بیشتر دوست دارم با اینکه پیشنهادات زیادی برای بازی دارم اما هیچ کدوم رو نمی‌پذیرم چون دلم نمی‌خواد بچه‌ها خاله شادونه رو با یکلباس دیگر و در قالب یک بزرگسال جدی ببینند.

بیوگرافی خاله شادونه

     عکسها های جدید خاله شادونه و  فرزندانش

فیلم ها:

ملیکا زارعی تا کنون در چند فیلم ایفای نقش داشتن کرده میباشد که عبارتند از:
– فیلم سینمایی دام
– سریال متهم گریخت
– سریال مهر خاموش

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …