بیوگرافی هلیا امامی + عکس‌

هلیا امامی,بیوگرافی هلیا امامی,عکس هلیا امامی

زندگی‌نامه هلیا امامی

هلیا امامی هنرمند جوان و خوش چهره سینما و تلویزیون ایران میباشد که پرکاری هنری‌اش را با حضور در کلاس های استاد مرحوم سمندریان ابتدا کرد. در این بخش زندگی‌نامه هلیا امامی را به همراه جدیدترین عکسها‌های او دنبال کنید.

زندگی‌نامه هلیا امامی 

نام کامل: هلیا امامی

سال تولد: 1366

موقعیت تولد: تهران

شغل: بازیگری

هلیا امامی زاده ۲۱ مرداد سال ۱۳۶۶ در تهران می باشد. او به جز بازیگری در شغل مدلینگ هم پرکاری می کند و هم اکنون با یکی از برندهای مطرح ایرانی همکاری میکند.

هلیا امامی,بیوگرافی هلیا امامی,عکسهای هلیا امامی

عکسها‌های هلیا امامی

ورود هلیا امامی به صحنه بازیگری

هلیا امامی دوران بازیگری را زیر نظر استاد حمید سمندریان ابتدا کرد سپس مدت ها در تئاتر بازی کرد و در نهایت در دام فیلم‌های “غزل و بزرگراه سینمایی شیرین” به کارگردانی داوود توحید پرست و “اهل کلبه چوبی” به کارگردانی حسین لیالستانی، توانست به صحنه تصویر قدم بگذراد.

هلیا امامی با بازی در ٢ دام فیلم به نام های غزل و بزرگراه سینمایی شیرین به کارگردانی داوود توحید پرست و اهل کلبه چوبی به کارگردانی حسین لیالستانی توانست به دنیای تصویر داخل شود.

هلیا امامی,بیوگرافی هلیا امامی,عکس جدید هلیا امامی

هلیا امامی

اولین حضور شغل ای او در سینما با فیلم سرنوشت نهایی در سال ۱۳۹۲ به کارگردانی محسن توکلی بود و در این فیلم سینمایی با هنرمندانی مشابه پوریا پورسرخ، شاهرخ استخری، بهنوش بختیاری، رضا رویگری همکاری کرد.

هلیا امامی سال ها پیش از جهت استاد سمندریان به چیستا یثربی معرفی شد و در نمایشنامه ای برای جشنواره فجر آماده می شد ایفای نقش بازي كردن کرد و پیروز هم بود.

هلیا امامی در فیلم تاریخی آتش و قداره

هلیا امامی تجربه بازی در فیلم سینمایی «آتش و قداره» به کارگردانی محمد عرب را دارد که در آن تاثیر نقش بازي كردن اصلی را به عهده داشته و با حسین یاری همبازی بوده میباشد. این فیلم بر اساس طرحی از قصه «داش آکل» متن راستگو هدایت میباشد و هلیا امامی نقش بازي كردن مرجان را در آن مقطع تاریخی بازی می‌کند.

هلیا امامی,بیوگرافی هلیا امامی,فیلم های هلیا امامی

پرکاری‌های هنری هلیا امامی

هلیا امامی هنرمند نقش بازي كردن مهربانو در سریال “از یادها رفته”

هلیا امامی در سریال تاریخی از یادها رفته که در ماه رمضان 98 از از شبکه یک می‌شود با بازیگرانی همچون میترا حجار، پوریا پورسرخ، کامران تفتی، حسین یاری، رضا یزدانی، مهدی سلوکی و بیتا فرهی همبازی شده میباشد.

خلاصه‌ای از قصه سریال از یادها رفته

هلیا امامی در نقش بازي كردن مهربانو همراه با پدر و نامادری‌اش زندگی می‌کند. نقش بازي كردن پدرش را رسول نجفیان ایفا می‌کند و نامادری‌اش که فریده نام دارد، سیما تیرانداز میباشد. مهدی سلوکی نقش بازي كردن بهروز، برادر فریده را بازی می‌کند و حسین یاری هم در نقش بازي كردن خسرو، دیگر شخصیت اصلی این سریال میباشد.

اتفاق برای هلیا امامی سر صحنه از یادها رفته

هلیا امامی بانوی بازیگری که در سریال تاریخی از یادها رفته ساخته بهرام بهرامیان به ایفای نقش بازي كردن می پردازند ، سرصحنه تصویربرداری گرفتار اتفاق شد. سیما تیرانداز با انتشار پستی در ورقه اینستاگرامش اخبار این اتفاق برای هلیاامامی را منتشر کرد و برای این بانوی جوان هنرمند آرزوی سلامتی کرد.

هلیا امامی,بیوگرافی هلیا امامی,هلیا امامی بیوگرافی

هلیا امامی

بازی‌های هلیا امامی

– سریال از یادها رفته

– سریال لژیونر

– سینمایی آتش و قداره

– فیلم سینمایی دوربین

– فیلم سینمایی سکه

– فیلم قرار بعدی همانجا

عکسها‌های جدید هلیا امامی

هلیا امامی,بیوگرافی هلیا امامی,اینستاگرام هلیا امامی

تصاویر اینستاگرام هلیا امامی

هلیا امامی,بیوگرافی هلیا امامی,عکس های هلیا امامی

زندگی‌نامه هلیا امامی

هلیا امامی,بیوگرافی هلیا امامی,هلیا امامی اینستاگرام

عکسها‌های جدید هلیا امامی

هلیا امامی,بیوگرافی هلیا امامی,همسر هلیا امامی

هلیا امامی و برادرش