بیوگرافی کامل آنتونی هاپکینز

مصاحبه آنتونی هاپکینز, تصاویر آنتونی هاپکینز, زندگی نامه آنتونی هاپکینز

آنتوتی هاپکینز، یکی از هنرمندان بزرگ و محبوب بریتانیایی میباشد. این هنرمند توانسته میباشد که در طول زندگی پیشه ای خود، توفیق های بزرگی را کسب کند. نام کامل او فیلیپ آنتونی هاپکینز میباشد. این هنرمند و کارگردان مطرح، توانسته میباشد به جوایز مهمی نیز دست پیدا کند و به یکی از مهمترین هنرمندان بریتانیا و حتی جهان تبدیل شود.

خلاصه ای از زندگی‌نامه آنتونی پاپکینز

نام کامل : سِر فیلیپ آنتونی هاپکینز

زمان تولد : 31 دسامبر 1937

موقعیت تولد : مارگام- ولز ولزی

تلاش : هنرمند ، کارگردان و تهیه کننده فیلم

 سری فیلم های آنتونی هاپکینز, آنتونی هاپکینز, عکس های آنتونی هاپکینز

تصویرها آنتونی هاپکینز هنرمند

در ادامه این مطلب، درباره زندگی و زندگی‌نامه این هنرمند بزرگ، و همچنین زندگی و افتخارات او سخن خواهیم گفت؛ با بیتوته همراه باشید.

زندگی‌نامه آنتونی هاپکینز

آنتونی هاپکینز، در سال 1937 در شب سال نو زاده شد. موقعیت تولد او، شهر پورت تالبوت و در محله مارگام بود. با اینکه آنتونی هاپکینز، در کشور بریتانیا و حتی آمریکا، به عنوان یک شهروند محسوب می شود، اما زاده کشور ولزی میباشد و ریشه های او نیز به همین کشور بر می گردد.

نام پدر آنتونی، ریچارد آرتور هاپکینز بود. شغل ریچارد آرتور، نانوایی بود. آنتونی زندگی بینهایت آسودگی نداشت، به طوری که به گفته خودش هر گاه به توفیق های امروزش اندیشه می کند، و حس می کند با دیگران تفاوت می کند، به یاد پدرش و دست های پینه بسته اش می افتند. نام مادر آنتونی، موریل بود.

آنتونی از همان ابتدا، علاقه خاصی به مدرسه نشان نمی داد، اما با اصرار پدر و مادر خود، در سال 1949 داخل یک مدرسه در پونتیپول شد. به گفته خود آنتونی هاپکینز، پدر و مادرش، برای اینکه نظم یاد بگیرد، او را به مدرسه فرستادند.

آنتونی هاپکینز، تلاش های هنری مشابه نواختن سازهایی مثل پیانو، و یا نقاشی را به خواندن درس ترجیح می داد، و دوست داشت که وقت خود را بیشتر صرف انجام کار های هنری کند، تا اینکه به مدرسه برود. به همین دلیل، آنتونی درس خواندن و انجام وظایف خودش، بی‌قدرت عمل می کرد و مورد دست انداختن بقیه دانش آموزان قرار می گرفت.

آنتونی، به مدت پنج ترم، در مدرسه پونتیپول به تحصیل پرداخت، و پس از آن در مدرسه  دیگری واقع در شهر ویل آو گلامورگن، به تحصیل خود ادامه داد.

طبق گفته خود آنتونی هاپکینز، او ضربه شدیدی در زمان مدرسه خورد که سبب شده بود اندیشه کند که یک احمق به پایان معنا میباشد. این شرایط، تا حدودی سبب افسردگی آنتونی شده بود. او با همان حالت نا امیدی، داخل مدرسه می شد و مدیر مدرسه، او را به نام نا امید خطاب می کرد.

پس از گذراندن زمان مدرسه، آنتونی در سن 17 سالگی داخل صحنه بازیگری شد. او تحصیلی خود را در زمینه بازیگری، در آکادمی سلطنتی هنر های نمایشی که در لندن انگلستان بود، ادامه داد و توانست که استعداد خود را در زمینه بازیگری شکوفا کرده، و به دیگران مستقر کند.

عکس های آنتونی هاپکینز, بیوگرافی آنتونی هاپکینز, فیلم ترسناک آنتونی هاپکینز

تصویرها کودکی آنتونی هاپکینز

تلاش های آنتونی هاپکینز در صحنه تئاتر

آنتونی، در سال 1964 میلادی، برای اولین بار داخل صحنه تئاتر شد. او همچنین ده سال بعد، یعنی در سال 1974 میلادی، به کشور آمریکا رفت تا در یک تئاتر دیگر، ايفاي نقش آفرینی کند، آنتونی توانست مهارت های خود را در این تئاتر ها، به خوبی نشان دهد و بیشتر دیده شد.

سری فیلم های آنتونی هاپکینز, آنتونی هاپکینز, عکس های آنتونی هاپکینز

تلاش آنتونی هاپکینز در تئاتر

مهاجرت آنتونی هاپکینز به کشور آمریکا

آنتونی هاپکینز، مدتی قبل از سال 1970 میلادی، به آمریکا مهاجرت کرد و بر اساس چیزی که پیش تر به آن اشاره کردیم، در سال 1974 توانست که در یک تئاتر در کشور آمریکا، ايفاي نقش آفرینی کند.

پس از ايفاي نقش آفرینی آنتونی هاپکینز در این تئاتر، او به مدت حدودا 10 سال در کشور آمریکا ماند، و در این دوران، بینهایت دیده شد و توانست در بسیاری از فیلم های آمریکایی و فیلم های تلوزیونی، ايفاي نقش ایفا کند، و روز به روز بر شهرت خود بیفزاید.

البته گفتنی میباشد که در سال 1980، آنتونی هاپکینز به لندن برگشت و تصمیم گرفت که زندگی خودش را در بریتانیا ادامه دهد؛ اما مدتی نگذشت که تصمیم گرفت دوباره به آمریکا برگردد. او توانست با حفظ نمودن شهروندی بریتانیایی خود، در زمان دوازدهم آوریل سال 2000 داخل خاک آمریکا شود. در این مدت، او به عنوان یک شهروند آمریکایی نیز پذیرفته شد.

مصاحبه آنتونی هاپکینز, تصاویر آنتونی هاپکینز, زندگی نامه آنتونی هاپکینز

تصویرها های جدید آنتونی هاپکینز

زندگی خصوصی آنتونی

آنتونی هاپکینز در طول زندگی خود، سه بار ازدواج کرد. آنتونی بار اول، با پترونلا پارکر، که یک هنرمند بود ازدواج کرد. آنها از سال 1966 تا 1972 میلادی با یکدیگر زندگی کردند.

پس از آن، آنتونی با جنیفر لینتون ازدواج کرد، تا اینکه از او نیز در سال 2002 سوا شد. در سال 2003 ، آنتونی هاپکینز با استلا اری ازدواج کرد و هم اکنون نیز با یکدیگر هستند.

نتونی هاپکینز, عکس های آنتونی هاپکینز, بیوگرافی آنتونی هاپکینز

زندگی‌نامه آنتونی هاپکینز

افتخارات آنتونی هاپکینز

آنتونی هاپکینز، در طول زندگی پیشه ای خود، توانسته میباشد به افتخارات مهمی دست پیدا کند. او در سال 1992 و 2021 توانست برنده اسکار بهترین هنرمند ايفاي نقش اول مرد بشود، و تا کنون، توانسته میباشد پنج بار نامزد این بخش اسکار بشود.

از جوایز دیگر او می توان به دو پاداش امی، سه پاداش بفتا و یک پاداش گلدن گلوب اشاره کرد.

این هنرمند محبوب، همچنین توانست از جهت الیزابت دوم، لقب شوالیه را دریافت کند.

آلبوم تصاویر آنتونی هاپکینز

زندگی نامه آنتونی هاپکینز, کتاب های آنتونی هاپکینز, جوانی آنتونی هاپکینز

آنتونی هاپکینز

زندگی نامه آنتونی هاپکینز, کتاب های آنتونی هاپکینز, جوانی آنتونی هاپکینز

تصویرها های آنتونی هاپکینز

تصاویر آنتونی هاپکینز, زندگی نامه آنتونی هاپکینز, کتاب های آنتونی هاپکینز

دریافت لقب الیزابت دوم انتونی هاپکینز

عکس های آنتونی هاپکینز, بیوگرافی آنتونی هاپکینز, فیلم ترسناک آنتونی هاپکینز

تصویرها های آنتونی هاپکینز