بیوگرافی جولیا رابرتز هنرپیشه سینمای هالیوود

بیوگرافی جولیا رابرتز, فیلمهای جولیا رابرتز, جولیا رابرتز و همسرش

زندگی‌نامه جولیا رابرتز از کودکی تا به امروز + تصاویر

جولیا رابرتز مانکن سابق و هنرپیشه سینمای هالیوود هست که به علت بازی در فیلم کمدین عاشقانه زن زیبا در سال 1990 لقب ستاره هالیوود را دریافت کرد. این فیلم با بازی بی نظیر او فروشی بالغ بر 464 میلیون دلار داشت. در این مقاله با زندگی‌نامه این هنرمند معروف بیشتر آشنا می شوید.

چکیده از زندگی‌نامه جولیا رابرتز

نام و نام خانوادگی: جولیا فیونا رابرتز

زمان تولد: 28 اکتبر سال 1967

مکان تولد: آتلانتا، ایالات متحده امریکا

پیشه: هنرمند هالیوودی

وضعیت تأهل: متأهل

عکس جولیا رابرتز, عکسهای جولیا رابرتز, فیلم جدید جولیا رابرتز

جولیا رابرتز هنرمند آمریکایی

زندگی‌نامه جولیا رابرتز

جولیا رابرتز در 28 اکتبر سال 1967 در ایالت جورجیای آمریکا چشم به جهان گشود. پدرش والتر و مادرش بتی او بردمیس نام داشت و یک هنرمند بود و با همکاری همسرش برای کودکان کلاس های بازیگری برگزار می کردند.

جولیا و خواهر و برادرش هر سه مشابه مادرشان پیشه بازیگری را دنبال کردند. جولیا وقتی که ده ساله بود پدرش را از دست داد. مادر او بعد از تولد جولیا مجبور شد پیشه اش را رها کند و این امر اثر منفی روی زندگی آنها داشت. اما خوشبختانه این وضعیت موقتی بود و زمانی که بیوه مارتین لوتر کینگ فرزندان خود را برای بازیگری به کلاس او فرستاد وضعیت این خانواده بهتر شد و او حتی هزینه های اولیه پزشکی مادر جولیا را نیز متقبل شد.

جولیا در زمان آغازین و راهنمایی در چند مدرسه تحصیل کرد. او در کودکی به حیوانات و دامداری علاقه داشت. در زمان دبیرستان خوانندگی از تفریحات مورد علاقه او بود. زمانی که داخل دانشگاه ایالتی جورجیا شد نتوانست دانش آموخته شود و برای دنبال کردن پیشه بازیگری به نیویورک رفت. مدتی مشغول مدلینگ شد و همزمان در کلاس های بازیگری شرکت می کرد.

 زندگی نامه جولیا رابرتز, فرزندان جولیا رابرتز, جولیا رابرتز

عکسها جولیا رابرتز هنرمند

ابتدا تلاش پیشه ای جولیا رابرتز

بازی در فیلم خشنودی (1988) اولین حضور پر رنگ او در بازیگری هست. در این فیلم با لیام نیسان هم بازی می شود. پیش از این او در سینما و تلویزیون در چند نقش داشتن کوتاه بازی کرده بود ولی با این فیلم توانست به عنوان هنرمند هالیوودی مطرح شود. او همچنین در فیلم خون سرخ و چند سریال با قصه های جنایی نیز حضور داشت و در سریال معروف Miami Vice  نیز ایفای نقش داشتن کرد.

زندگی نامه جولیا رابرتز, فرزندان جولیا رابرتز, جولیا رابرتز

جولیا رابرتز با بازی در فیلم زن زیبا به معروفیت رسید

دریافت اولین پاداش اسکار جولیا رابرتز

او در سال 1989 برای بازی در فیلم Metal Magnolias توانست برای اولین بار نامزد دریافت پاداش اسکار و گلدن گلوب برای نقش داشتن مکمل زن شود. چند سالی گذشت تا جولیا توانست با بازی بی نظیرش در فیلم زن زیبا و بازی در کنار ریچارد گری در سرتاسر جهان مطرح شود. ریچارد گری در آن سالها بینهایت معروف تر از جولیا بود اما سپس جولیا از او پیشی گرفت.

این فیلم بینهایت پیروز بود و فروش بی نظیری داشت به طوری که در آمد حاصل از فروش این فیلم به بیش از 463 میلیون دلار رسید و به این ترتیب به منتقدان صنعت سینما تغییرناپذیر شد که جولیا توانسته در یک فیلم هنری با فروش بالا بدرخشد.

او به خاطر بازی در این فیلم برای دومین بار پیروز به دریافت پاداش اسکار شد و گلدن گلوب بهترین هنرمند نقش داشتن اول زن را از آن خود کرد.

یک سال در فیلم “خوابیدن با بدخواه” توانست یک بار دیگر تجربه بازی در یک فیلم پر فروش را کسب کند. اسپیلبرگ کارگردان معروف هالیوود با دیدن این هنرمند توانمند تصمیم گرفت از او برای بازی در فیلم هوک دعوت کند.

جولیا به سرعت تبدیل به یک هنرمند پولساز در هالیوود شد و در همان سال با بازی در فیلم “جوان مرگ” پیروز شد گیشه های دنیا را از آن خود کند.

عکسهای جولیا رابرتز, فیلم جدید جولیا رابرتز, جولیا رابرتز ازدواج

جولیا رابرتز هنرمند

 

پیروزی های بیشتر و افزایش دست مزد جولیا رابرتز

وقتی که جولیا در گیشه خیلی پیروز شد تصمیم گرفت حدود دو سال از سینما دور باشد و با انتخاب های جدید دوباره به هالیوود برگردد.

فیلمهای جولیا رابرتز, جولیا رابرتز و همسرش, زندگی نامه جولیا رابرتز

فیلم ولنتاین یکی از پرفروش ترین فیلم هایی هست که جولیا رابرتز در آن بازی کرده هست

او مجددا به هالیوود بر می گردد و در سال 1992 در فیلم هنرمند حاضر می شود. او سالیانه در دو فیلم پیروز بازی می کند. از جمله فیلم های مطرح او در دهه نود می توان “من دلداده مشکلم”، “چیزی که می توان درباره اش حرف زد” و “نامادری” را نام برد.

فیلم عروسی بهترین دوست من یکی از پرفروش ترین فیلم های سال 1997 بود که او در آن حضوری به یاد ماندنی داشت. در سال 2000 در فیلم ارین براکویچ بازی می کند که بابت آن بیست میلیون دلار دست مزد دریافت می کند. او از آن سال تا کنون در فیلم های مطرح زیادی حضور پیدا می کند که معروف ترین آنها “یاران اوشن”، “نزدیکتر” ، “جنگ چارلی ویلسون” ، “هیولای پول” ، “ولنتاین” و “اعجوبه” می باشد.

عکس جولیا رابرتز, عکسهای جولیا رابرتز, فیلم جدید جولیا رابرتز

عکسها جولیا رابرتز

زندگی خصوصی جولیا رابرتز

جولیا در هنگام بازی در فیلم مرگ بازان با هنرمند کانادایی کیفر ساترلند آشنا شد. آنها زمان عروسی را نیز معین کردند اما سه روز قبل از این مراسم روزنامه ها عکسها نامزد جولیا را در کنار یک دختر ناشناس چاپ کردن که این امر سبب شد آنها از هم سوا شوند.

جولیا در سال 1993 با خواننده کانتری لایل لاوت ازدواج کرد. آنها دو سال بعد از هم سوا شدند.

او هنگام بازی در فیلم “مکزیکی” با همسر آینده اشد نیلی مادر آشنا می شود. در آن زمانه آنها هر دو متأهل بودند. دنیل در سال 2002 از همسرش سوا می شود و سپس در تابستان همان سال با جولیا ازدواج می کند.

آنها دو سال بعد صاحب پسر و دختر دوقلویی می شوند که نام فینز والتر را به یاد پدر جولیا برای پسر انتخاب می کنند و برای دختر نیز نام هزل پاتریشیا انتخاب می کنند. آنها در سال 2007 مجددا صاحب فرزند دیگری به نام هنری می شوند.

جولیا یک برادر متولد دارد که او نیز هنرمند هست او به عنوان عمه مهربان در این امر نقش داشتن مؤثری داشته هست. بعد از جدایی پدر و مادرش ، عمه جولیا به او کمک می کند. جولیا به برادرزاده هایش خیلی اهمیت می دهد و به خوبی آنها را راهنمایی می کند.

عکسهای جولیا رابرتز, فیلم جدید جولیا رابرتز, جولیا رابرتز ازدواج

جولیا رابرتز در کنار همسر و فرزندانش

جولیا یک خواهر ناتنی داشت که خودکشی کرد و برخی جولیا را در این امر مقصر می دانند زیرا او همیشه درباره جولیا حرف های منفی می زد. خواهر او نانسی موتز بر تاثیر استعمال مواد مخدر از دنیا رفت و رسانه ها آن را خودکشی اعلام کردند و نوشتند که نانسی در نامه خودکشی اش جمله جولیا سبب شده که او با مادر بیمارش بریدن رابطه کند.

فیلم های جولیا رابرتز

ایستگاه آتش‌نشانی – ۱۹۸۷ خشنودی – ۱۹۸۸
میستیک پیتزا – ۱۹۸۸ سرخ خونی – ۱۹۸۹
ماگنولیاهای فولادی – ۱۹۸۹ زن زیبا – ۱۹۹۰
مرگ ‌بازان – ۱۹۹۰ خوابیدن با بدخواه – ۱۹۹۱
جوان ‌مرگ – ۱۹۹۱ هوک – ۱۹۹۱
 هنرمند – ۱۹۹۲ پرونده پلیکان – ۱۹۹۳
من دلداده مشکلم  – ۱۹۹۴ آماده پوشیدن – ۱۹۹۴
چیزی که می‌توان درباره‌اش حرف زد  – ۱۹۹۵ ماری رایلی – ۱۹۹۶
مایکل کولین – ۱۹۹۶ همه می‌گویند دوستت دارم – ۱۹۹۶
عروسی بهترین دوست من – ۱۹۹۷ تئوری توطئه – ۱۹۹۷
 نا مادری – ۱۹۹۸ ناتینگ هیل – ۱۹۹۹
عروس گریخته – ۱۹۹۹ ارین براکویچ – ۲۰۰۰
مکزیکی – ۲۰۰۱ دلبر آمریکایی – ۲۰۰۱
یازده یار اوشن – ۲۰۰۱ قهرمان بزرگ – ۲۰۰۲
برهنه از جلو – ۲۰۰۲ اعترافات یک ذهن خطرناک – ۲۰۰۲
لبخند مونا لیزا – ۲۰۰۳ به من بگو کی هستی – ۲۰۰۴
 نزدیک‌تر – ۲۰۰۴ دوازده یار اوشن – ۲۰۰۴
مورچه کش – ۲۰۰۶ تار شارلوت – ۲۰۰۶
جنگ چارلی ویلسون – ۲۰۰۷ کرم‌ های شب‌ تاب باغ – ۲۰۰۸
کیت کیترج : یک دختر آمریکایی – ۲۰۰۸ دو رویی – ۲۰۰۹
روز والنتاین – ۲۰۱۰ بخور، عبادت کن، عشق بورز – ۲۰۱۰
عیسی هنری مسیح – ۲۰۱۱ عشق، عروسی، ازدواج – ۲۰۱۱
لری کراون – ۲۰۱۱ ای آینه ای آینه – ۲۰۱۲
اوسیج کانتی – ۲۰۱۳ راز در چشمان‌ شان – ۲۰۱۵
هیولای پول – ۲۰۱۶ روز مادر – ۲۰۱۶
اعجوبه – ۲۰۱۷ هوم کامینگ – ۲۰۱۸