بیوگرافی جیجی حدید

جیجی حدید و همسرش, جلینا نورا جیجی حدید, جیجی حدید مدلینگ

زندگی‌نامه جیجی حدید مدلینگ آمریکایی + تصاویر

جیجی حدید زاده 23 آوریل 1995 میلادی می باشد. او در پیشه ی مدلینگی تلاش دارد و به عنوان پشتیبان کودکان نیازمند شناخته می شود. این چهره در ایالت متحده ی آمریکا سکونت دارد و با برند های مشهور جهان اعم از ویکتوریا سیکرت، وورساچه، تامی هیلفیگر و میبیلین به همکاری پرداخته می باشد.

چکیده از زندگی‌نامه جیجی حدید

نام اصلی: جلینا نورا جیجی حدید

زمان تولد: 23 آوریل 1995

موقعیت تولد: لس آنجلس، کالیفرنیا واقع در ایالت متحده ی آمریکا

همسر: زین مالک

پیشه یا شغل: مدلینگی

بیوگرافی جیجی حدید, عکس های جیجی حدید, زندگی نامه جیجی حدید

تصویر های اینستاگرام جیجی حدید

زندگی‌نامه کامل جیجی حدید

جیجی حدید متولد ی 23 آوریل 1995 میلادی در بزرگترین شهر کالیفرنیا به نام لس آنجلس می باشد. این چهره در پیشه ی مدلینگی در ایالت متحده ی آمریکا تلاش دارد.

جیجی حدید از ابتدای کودکی تا زمان دبیرستان در لس انجلس زندگی می کرد. او پس از آسوده التحصیلی از دبیرستان در سال 2013 میلادی از مدرسه ی مالیبو در خصوص ادامه ی شغل ی مدلینگی به شهر نیویورک مهاجرت کرد.

در طی نقل مکان جیجی از لس آنجلس به نیویورک اتفاقات تعجب انگیزی زندگی او را متحول ساخت. این چهره در فوریه ی 2014 میلادی به همکاری با برند دیزیگوآل پرداخت. سپس در کمپین پاییز و زمستان 2014 میلادی، با حضور در زمینه ی مدلینگی با عینک تام فورد به معروفیت رسید.

جیجی حدید، در سال 2014 میلادی به صورت علنی اعلام کرد که از ابتلا به تیروئید هاشیموتو رنج می برد.

پدر جیجی محمد حدید نام دارد که با تباری آمریکایی- فلسطینی به ساخت عمارت های پرابهت و هتل های لوکس شناخته شده می باشد. مادر جیجی نیز با تباری هلندی، یولاندا حدید نام دارد که در زمینه ی مدلینگی مشغول تلاش بوده می باشد.

جیجی حدید یک خواهر به نام ایزابلا خیر حدید معروف به بلا حدید دارد. خواهر او یک مدل مانکن آمریکایی به شمار می رود. برادر جیجی نیز، انوار حدید در صنعت مدلینگی مشغول تلاش می باشد.

جیجی حدید به سبب برخورداری از مشخصه های منحصر به شخص مدلینگی اعم از رنگ موی بلوند، با قدی معادل 1/79 متر و رنگ چشمی سبز- آبی به معروفیت رسیده می باشد.

جیجی حدید با برند های مشهور ایالت متحده ی آمریکا اعم از ویکتوریا سیکرت، وورساچه، تامی هیلفیگر و میبیلین به همکاری پرداخته می باشد.

جیجی حدید زیر نظر صنعت بنگاه مدلینگی آی ام جی مدل تلاش می کند. در این شرکت موظف به رسیدگی و مدیریت مدل ها می باشد که بخش ی مرکزی آن در نیویورک قرار دارد.

علاوه بر جیجی حدید نمایندگی مدل های مشهوری اعم از بلا حدید، هانا جتر، میراندا کر، انور حدید، تیلور هیل، پاریس جکسون و جورجیا فاولر بر عهده ی شرکت IMG می باشد.

جیجی حدید مدل, جیجی حدید و زین جواد ملک, جیجی حدید

جیجی حدید در کنار مادرش

ابتدا تلاش جیجی حدید

جیجی حدید در سال 1997 میلادی با همکاری با برند گس داخل شغل ی مدلینگی شد. این چهره در سال 1997 میلادی تنها دو سال داشت. در واقع استعداد نهادینه ی جیجی توسط فردی به نام پل مارچیانو کشف شد.

حدید به سبب نگرانی های یولاندا حدید (مادرش) و تمرکز بر مدرسه از شغل ی مدلینگی کناره گیری کرد. سپس در نهایت از سال 2011 میلادی با عشق و علاقه داخل زمینه ی مدلینگی شد.

این چهره تلاش شغل ای خود را از سال 2011 میلادی با حضور سه مرتبه ای در کت واک فشن شو برند گس ابتدا کرد.

حدود 17 سال پس از ورود جیجی حدید در پیشه ی مدل، یعنی در سال 2014 میلادی نام او به عنوان 50 مدلینگ برتر از دید وب سایت مدل دات کام ذکر شد.

جیجی حدید در سال 2015 میلادی به عنوان مدل سال و سفیر برند “MAYBELLIN” نام گذاری شد.

علاوه بر این، جیجی حدید در سال 2016 میلادی نیز پیروز به کسب پاداش ی بهترین مدل سال از “THE FASHION AWARDS” شد.

جیجی حدید در چهار جلد مارک ووگ 2017 معرفی شده می باشد. او دومین نسخه ی  جلد ووگ آمریکایی را در آگوست سال 2017 میلادی به همراه زین ملک به عنوان سومین زوج در جلد  “AMERICIAN VOGUE” اتمام کرده می باشد.

جیجی حدید, بیوگرافی جیجی حدید, عکس های جیجی حدید

جیجی حدید مدلینگ

وضعیت تأهل و ازدواج جیجی حدید

جیجی حدید در سال 2015 میلادی با زین ملک آشنا شد. زین جواد ملک، متولد ی 12 ژانویه ی 1993 میلادی می باشد که در زمینه ی ترانه نویسی و خوانندگی در کشور انگلستان مشغول تلاش می باشد.

این چهره به عنوان یک هنرمند انفرادی و گروهی آلبوم های مختلفی را منتشر کرده می باشد. اولین آلبوم استیو ویدیویی تک نفره ی زین، ذهن من نام دارد که در سال 2016 میلادی منتشر شده می باشد.

از سری آلبوم های استیو ویدیویی برجسته ی زین می توان به سقوط ایکاروس و نیست گوش شنوا اشاره کرد. جیجی حدید در موزیک ویدئو های “FLOWER” و “SURFBOARD” زین ملک حضور یافته می باشد.

در سال 2018 میلادی اخبار هایی مبتنی بر جدایی جیجی حدید و زین ملک منتشر شد. جیجی حدید پس از سرانجام رابطه با زین ملک به مدت یک سال با فردی به نام تایلر کامرون داخل رابطه شد.

جیجی حدید در سال 2020 میلادی در طی جنجال های انبوه مجددا، رابطه با زین ملک را ابتدا کرد. این دو چهره صاحب فرزندی دختر به نام خی حدید ملک هستند که زاده سپتامبر 2020 میلادی می باشد.

خانواده ی جیجی و زین اکثر اوقات آسودگی را در مزرعه ای واقع در روستای نیو هوپ در پنسیلوانیا به خوش گذرانی مشغول هستند. جیجی به همراه خواهر کوچک ترش بلا و یولاندا حدید صاحبان زمین مزرعه به شمار می روند.

بیوگرافی جیجی حدید, عکس های جیجی حدید, زندگی نامه جیجی حدید

جیجی حدید و همسرش زین جواد ملک

علاقه مندی های جیجی حدید

جیجی حدید به شرکت در امور خیریه به تندی علاقه دارد. او در ژانویه ی 2016 میلادی در شرکت “MASTERCHEF” حضور پیدا کرد. سپس پایان درآمد عاید از شرکت را بالغ بر 25 هزار دلار صرف سازمانی متمرکز بر تشخیص شبه علمی بیماری مزمن لایم کرد.

در ماه اکتبر همان سال نیز با هدف پشتیبانی از پروژه ی خیریه ی تی شرت کودکان به بی بی سی پیوست. در این شرکت یک پیراهن به وسیله ی “GILES DESCON” طرح‌ریزی شد که به ارزش 15 هزار دلار به فروش رسید.

لازم به ذکر می باشد که حدود 70 درصد از پول فروش پیراهن، صرف امور خیریه شد.

جیجی حدید در ماه مه 2018 میلادی طی بیانیه ای اعلام کرد که با هدف کمک به کودکان سراسر جهان خواستار همکاری با یونیسف می باشد. در 25 آگوست 2018 میلادی جیجی به عنوان سفیر یونیسف عازم سفر به بنگلادش شد. او در بنگلادش با کودکان محروم آن جا به همیاری پرداخت.

علاوه بر این، جیجی حدید به حوزه ی روان شناسی نیز علاقه دارد و تا اکنون مطالعات خیلی زیادی را در این زمینه انجام داده می باشد.

جلینا نورا جیجی حدید, جیجی حدید مدلینگ, جیجی حدید مدل

جیجی حدید به شرکت در امور خیریه علاقه دارد

آلبوم تصویر های جیجی حدید

جیجی حدید مدل, جیجی حدید و زین جواد ملک, جیجی حدید

تصویر های جدید جیجی حدید

جیجی حدید, بیوگرافی جیجی حدید, عکس های جیجی حدید

جیجی حدید و فرزندش