بیوگرافی دمت اوزدمیر بازیگر ترک

دمت اوزدمیر بازیگر معروف ترک, بیوگرافی دمت اوزدمیر, بیوگرافی دمت اوزدمیر

زندگی‌نامه و تصویر های دمت اوزدمیر هنرمند و مدل تبلیغاتی ترکیه

دمت اوزدمیر (Demet Özdemir) هنرمند و مدل تبلیغاتی ترکیه که در چند سال اخیر به دلیل بازی در فیلم های معروفی همچون بوی توت فرنگی و پرنده سحرخیر به آوازه رسید ، هنگامی که 7 ساله بود پدر و مادرش از هم طلاق گرفتند و او در 8 سالگی به استانبول ترکیه نقل مکان کرد.

خلاصه ای از زندگی‌نامه دمت اوزدمیر

نام اصلی : دمت اوزدمیر – Demet Özdemir

زمان تولد : 16 فوریه 1992

مکان تولد : ازمیت ترکیه

حوزه پرکاری : هنرمند ، مدل تبلیغاتی و رقصنده

سال های پرکاری : از 2013 تا اکنون

دمت را در ایران بیشتر با نام های آسلی ، آیلین ، الیا و زینت می شناسیم. این هنرمند ترک را که بیش از یک پرکاری هنری دارد ، در ادامه به صورت کامل به شما معرفی می کنیم.

بیوگرافی دمت اوزدمیر و همسرش, دمت اوزدمیر و همسرش, سریال جدید دمت اوزدمیر

دمت اوزدمیر در حال ایفای ايفاي نقش

زندگی‌نامه دمت اوزدمیر

دمت کوچک ترین فرزند خانواده می باشد. پدر و مادر دمت مهاجران بلغارستانی سکونت یافته در ازمیت ترکیه هستند. دمت در سال 1922 در محله ای از شهر ازمیت به نام قوجاایلی چشم به جهان گشود. خانواده او زندگی موفقی نداشتند و پدر و مادر او هنگامی که 7 ساله بود از هم سوا می شوند.

فیلم های دمت اوزدمیر, دمت اوزدمیر بازیگر ترکیه ای, دمت اوزدمیر بازیگر معروف ترک

تصویر خصوصی دمت اوزدمیر

بعد از جدایی پدر و مادر دمت اوزدمیر ، همراه با خواهر و مادرش به استانبول مهاجرت می کنند. دمت هنگامی که 8 ساله شد ارتباطش با پدر را از دست داد. دمت اوزدمیر یک خواهر و یک برادر به نام های دریا و ولکان دارد. پس از گذشت چند سال برادر دمت همراه با مادربزرگش که اصالتاً بلغاری بود به آلمان مهاجرت کردند.

تحصیلی و ابتدا پرکاری دمت اوزدمیر

دمت اوزدمیر تا مقطع دبیرستان تحصیل کرد و پس از آن هنگامی که تنها 19 سال سن داشت توانست با استعداد رقصندگی که دارد در موزیک ویدئو های یک خواننده معروف به نام مصطفی صندل ايفاي نقش داشته باشد.

دمت اوزدمیر بازیگر ترکیه ای, دمت اوزدمیر بازیگر معروف ترک, بیوگرافی دمت اوزدمیر

تصاویر دمت اوزدمیر هنرمند معروف ترکیه

دمت اوزدمیر سال های تحصیل خود را در مدرسه شبانه روزی پایان کرد. علاوه بر ان در حین تحصیل به مدت 3 ماه در کلاس های رقص شرکت کرد تا هنر رقص را به کمک استعداد خود یاد بگیرد. پس از دبیرستان به مدت 2 سال به پرکاری در کلاس های تئاتر پرداخت.

ابتدا شغل ای دمت اوزدمیر به عنوان یک رقصنده در موزیک ویدئوی خواننده مشهور ترک به نام بنگو اردن رقم خورد.با گذشت مدتی از همکاری او به گروه رقص Efes Kizlari پیوست و بعد از آن در یک موزیک ویدئو از خواننده معروف ترکی به نام مصطفی صندل آشکار شد.

طولی نکشید که دمت اوزدمیر به عنوان هنرمند در فیلم یک راز حیرت می گم (Sana Bir Sır Vereceğim) به عنوان بایگر به همراه هنرمندان شناخته شده ای مشابه مورات هان ، اکین کوچ  و اسرا رونابار در ايفاي نقش ایلین در شبکه فاکس ترکیه نمایش داده شد.

عکس های دمت اوزدمیر, دمت اوزدمیر بدون گریم, تصاویر اینستاگرامی دمت اوزدمیر

 کیوانچ تاتلیتوغ

همچنین او با بازی در یک فیلم به نام روی حرفت بمان ، تجربه بازی در فیلم های سینمایی را هم به دست اورد.

همکاری دمت با آژانس استعدادیابی جم تاتلیتوغ نیز یکی دیگر از افتخارات این هنرمند ترکی می باشد.

جم تاتلیتوغ برادر هنرمند معروف ترکی به نام کیوانچ تاتلیتوغ می باشد که در تصویر بالا مشاهده می کنید.

پرکاری دمت اوزدمیر در تبلیغات

بیوگرافی دمت اوزدمیر و همسرش, دمت اوزدمیر و همسرش, سریال جدید دمت اوزدمیر

دمت اوزدمیر به همراه دوستان

علاوه بر بازیگری که توانست به خوبی در ان استعداد خود را به نمایش بگذارد ، تبلیغات نیز یکی دیگر از پرکاری های شغل ای دمت اوزدمیر می باشد که توانسته مدل برند های معروف نیز باشد.

در سال 2012 برای شرکت هواپیمایی پگاسوس به عنوان مدل تبلیغاتی شناخته شد. بعد از ان در سال 2015 برای کمپانی contemporary  ايفاي نقش مدل تبلیغاتی را ایفا کرد. همچنین در سال 2017 با برند گارنیر (Garnier) ، در سال 2019 با برند ورزش نایکی (Nike) قرارداد امضا کرد. علاوه بر موارد ذکر شده در دسامبر 2019 نیز به عنوان سفیر تبلیغاتی برند پنتین (Pantene)شناخته شد.

جوایز و افتخارات دمت اوزدمیر

دمت اوزدمیر در سال 2015 با بازی در فیلم بوی توت فرنگی در ايفاي نقش آسلی به آوازه رسید و در سال 2018 با ایفای ايفاي نقش در سریال پرنده سحرخیز بهترین هنرمند کمدین و رمانتیک سال شد. همچنین در این فیلم توانست همراه با جان یامان ، نامزد بهترین زوج تلوزیونی سال را در مدرک خود ثبت کند.

دمت اوزدمیر بازیگر معروف ترک, بیوگرافی دمت اوزدمیر, بیوگرافی دمت اوزدمیر

تصویر هنری از دمت اوزدمیر

حقیقت‌ها های جالب از دمت اوزدمیر

به گفته خود دمت ، او در بیاد آوردن نام افراد ، شغل و تحصیلاتشان بی‌قدرت می باشد. اما چیزی که برای او اهمیت دارد طرز گفت‌وگو کردن و کردار دیگران با اوست.

دمت اوزدمیر خلق دارد در هفته یک روز روز بیکاری را به ورزش بپردازد.

دمت یکبار بر وری صورت خود بوتاکس انجام داده و هرگز آرایش غلیظ انجام نمی دهد.

 دمت اوزدمیر بازیگر معروف ترک, بیوگرافی دمت اوزدمیر, بیوگرافی دمت اوزدمیر

تصویر جدید از دمت اوزدمیر

ورق اینستاگرام دمت اوزدمیر بیش از 12 میلیون نفر فالوور دارد و تا اوایل سال 1400 شمسی بیش از 1250 پست در ورق خود منتشر کرده می باشد.

عجیب تر از همه این که این هنرمند یک مسلمان می باشد. علاوه بر این در ورق اینستاگرامی خود در پست هایی از همدردی با کودکان جنگ زده سوری به چشم می خورد.

دمت اوزدمیر در مورد عشق گفته می باشد : عشق برای من مشابه این می باشد میلیون ها شکلات خورده باشم.

دمت اوزدمیر می گوید: مادرم خیلی دوست داشت تا وکیل بشوم و درس هایم نیز خوب بود اما به رقص و بازیگری بیشتر علاقه داشتم.

اولین پولی که دمت اوزدمیر کسب می کند مادر و خواهر خود را به خرید می برد.

علاقه مندی های اوزدمیر

تصاویر اینستاگرامی دمت اوزدمیر, فیلم های دمت اوزدمیر, دمت اوزدمیر بازیگر ترکیه ای

تصویر دمت اوزدمیر همراه با سگش

طبق گفته دمت اوزدمیر ، او در بین فیلم ها و سریال هایی که بازی کرده می باشد بیشتر از همه فیلم یه راز حیرت می گم را بیشتر از همه دوست داشته می باشد. او در این فیلم فانتزی دختری با نیروی کنترل برق بود.

کیوانچ تاتلیتوغ ، چکین تکیندور ، جانی دپ و جولیا رابرتز از هنرمندان مورد علاقه اوست. و از میان خواننده ها مایلی سایرس را بیشتر از همه دوست دارد.

دمت دلداده شکلات و فست فود می باشد ، برای مسافرت هم شهر بودروم ترکیه را ترجیح می دهد و بین رنگ ها صورتی و بنفش را بیشتر از همه دوست دارد.

از تفریحی های محبوب او می توان به کتاب خواندن و رقص اشاره کرد. همچنین او فیلم دیدن را نیز دوست دارد و دلداده سریال بازی تاج و تخت می باشد.

روابط عاشقانه دمت اوزدمیر

عکس های دمت اوزدمیر, تصاویر اینستاگرامی دمت اوزدمیر, بیوگرافی دمت اوزدمیر و همسرش

زندگی عاشقانه دمت اوزدمیر

در سال 2015 پس از اینکه با یوسف چیم در سریال بوی توت فرنگی اشنا شد، با او رابطه عاشقانه ای ابتدا کرد که پس از مدتی از هم سوا شدند. بعد از ان در سال 2018 با سچکین اوزدمیر (هنرمند ترک) اشنا شد و در مدت زمانه کوتاهی از هم سوا شدند.

بعد از گذشت مدتی در سال 2019 رابطه او با هنرمند ترک به نام جان یامان در شبکه های اجتماعی پخش شد. جان یامان علاوه بر بازیگری در حوزه وکالت نیز پرکاری می کند. اخبار رابطه این دو توسط خبرنگار دوبرام اوزلریچ پخش شد و به گفته او رابطه ی ان ها تا ازدواج نیز پیش رفت تا اینکه جان یامان خیانت می کند و با زن دیگری داخل رابطه می شود و به همین دلیل اوزدمیر از ازدواج با ان صرفه نظر می کند.

به نقل از برخی خبرنگاران جان یامان چنین می گوید : دمت دختر رویا های من نیست!

دمت اوزدمیر هنرمند و مدل تبلیغاتی ترک ، تا به امروز توانسته به بهترین شکل ايفاي نقش های خود را ایفا کند. شما با کدام یک از این فیلم ها خاطر دارید؟

جدول فیلم های تلوزیونی و سینمایی دمت اوزدمیر

به تو یک راز خواهم گفت – 2013 سعید و شورا-2014  بوی توت فرنگی 2015
پرنده سحر خیر 2018  منزل من منزل اقبال توست – 2020 روی حرفت بمان – 2015
 چه کسی با شما رقصید – 2017

البوم تصاویر دمت اوزدمیر

دمت اوزدمیر بازیگر ترکیه ای, دمت اوزدمیر بازیگر معروف ترک, بیوگرافی دمت اوزدمیر

تصویر های خصوصی دمت اوزدمیر

عکس های دمت اوزدمیر, دمت اوزدمیر بدون گریم, تصاویر اینستاگرامی دمت اوزدمیر

دمت اوزدمیر هنرمند فیلم ترکی بوی توت فرنگی

دمت اوزدمیر بازیگر معروف ترک, بیوگرافی دمت اوزدمیر, بیوگرافی دمت اوزدمیر و همسرش

دمت اوزدمیر در حال تبلیغ برند