بیوگرافی سام اصغری بازیگر و مدلینگ ایرانی

سام اصغری,بیوگرافی سام اصغری,عکس های سام اصغری

سام اصغری با نام کامل ساموئل اصغری هنرمند و مدل ایرانی امریکایی هست. سام اصغری مقیم لس انجلس امریکا میباشد. سام اصغری مربی بدنسازی هست و اخیرا به صحنه بازیگری و مدلینگ داخل شده هست.

خلاصه از زندگی‌نامه سام اصغری:
نام :سام
نام و نام خانوادگی: اصغری
زمان تولد: 1372/12/19
موقعیت تولد: تهران
قد: 1.88 سانتی متر
وزن: 97 کیلوگرم

سام اصغری,بیوگرافی سام اصغری,عکس های سام اصغری جدیدترین تصویرها های سام اصغری

زندگی‌نامه سام اصغری:
سام اصغری زاده سال 1372 در تهران هست. سام اصغری مربی بدنسازی، هنرمند موزیک ویدئوها، کلیپ های تبلیغاتی و مدلینگ هست. سام چندین سال هست که به همراه خانواده خود به آمریکا مهاجرت کرده و در شهر لس آنجلس آمریکا زندگی می کند. قد سام اصغری حدود ۱۸۸ سانتی متر هست و ظاهری کاملاً شرقی و اندامی تراشیده و ورزشکاری دارد. سام شخصیت خیلی مهربان و دوست داشتنی دارد و همچنین طرفدار حقوق زنان هست.

سام اصغری در گذشته کمی خجالت زده بوده و اطمینان به نفس پایینی داشته هست. اما پس از آغاز تمرینات ورزشی اطمینان به نفس او خیلی بیشتر شده و خجالت زده بودن از جزییات اخلاقی او حذف شده هست. در اپریل سال ۲۰۱۷ تصویر سام اصغری روی جلد مجله مرد آهنی چاپ شد و این موضوع جزو پیروزی های سام محسوب می شود.

سام اصغری خواهری به نام فرزانه دارد که او نیز در لس آنجلس زندگی می کند. خواهر سام بیشتر به نام فِی (Fay) معروف هست  فِی یک پرستار پیشه ای می باشد و همچنین در زمینه مد و فشن پرکاری دارد.

سام اصغری چندی پیش در یکی از کلیپ برینتی اسپیرز حضور پیدا کرد و دوستی این دو از آن روز ابتدا شد.

سام اصغری,بیوگرافی سام اصغری,عکس های سام اصغری برینتی اسپیرز  و سام اصغری

زندگی‌نامه برینتی اسپیرز نامزد سام اصغری:
بریتنی جین اسپیرز (به انگلیسی: Britney Jean Spears) زاده ۲ دسامبر ۱۹۸۱ (‎۱۱ آذر ۱۳۶۰) خواننده، رقصنده، ترانه‌سرا، هنرپیشه و نویسنده آمریکایی هست. او در مک کام، می‌سی‌سی‌پی چشم به جهان گشود و در کنوود، لوئیزیانا بزرگ شد.

اسپیرز به ایفا علاقه‌مند بود و در کودکی درسن ۱۱ سالگی در برنامه‌های تلویزیونی میکی موس کلاب نیز بازی کرده‌هست.

بریتنی اولین آلبوم خود «عزیزم یک بار دیگر» را در سال ۱۹۹۹ عرضه کرد، که او را به سمت آوازه سوق داد. آهنگ «عزیزم یک بار دیگر» در بیلبورد مرتبه اول را کسب کرد. او دومین آلبوم استدیویی خودش را به نام «اوه!… باز هم دسته‌گل به آب دادم» در سال ۲۰۰۰ با پیروزی روانه بازار کرد. آلبوم اول و دوم بریتنی جایگاه او را به عنوان یک سرمشق تثبیت کرد و رکوردهای بسیاری به نام او ثبت شد.

تصویرها های سام اصغری:

سام اصغری,بیوگرافی سام اصغری,عکس های سام اصغری تصویرها سام اصغری و نامزدش برینتی اسپیرز
سام اصغری,بیوگرافی سام اصغری,عکس های سام اصغری جدیدترین تصاویر سام اصغری