بیوگرافی لورا درن بازیگر آمریکایی

لورا درن,بیوگرافی لورا درن,زندگینامه لورا درن

لورا درن  برنده پاداش اسکار 2020 ، در بخش بهترین هنرمند نقش داشتن مکمل زن

لورا درن در سال ۱۹۹۱ برای بازي در فیلم رز پریشان نامزد دریافت پاداشٔ بهترین هنرمند نقش داشتن اول زن از آکادمی اسکار شد و برای بازي در فیلم قصه ازدواج در سال ۲۰۱۹ پاداش اسکار بهترین هنرمند نقش داشتن مکمل زن را دریافت کرد.

چکیده از زندگی‌نامه لورا درن
نام اصلی: لورا الیزابت درن
ولادت: ۱۰ فوریهٔ ۱۹۶۷
والدین: بروس درن و دایان لد
ملیت: آمریکایی
شغل: هنرپیشه، کارگردان، تهیه کننده
سال های: تلاش ۱۹۷۳ – اکنون
همسر: بن هارپر( ۲۰۰۵–۲۰۱۳)
شمار فرزند: ۲

لورا درن,بیوگرافی لورا درن,عکس های لورا درن

لورا درن هنرمند مشهور هالیوود

زندگی‌نامه لورا درن

لورا درن در ۱۰ فوریه سال ۱۹۶۷ در لس آنجلس – کالیفرنیا دیده به جهان گشود. او دختر بروس درن و داین لد، هنرپیشگان مشهور آمریکایی می باشد که یک خواهر نیز داشت که در ۱۷ سالگی دار فوت کرد.

لورا درن,بیوگرافی لورا درن,عکس های لورا درن

تصویر زمان جوانی لورا درن

لورا درن به واسطه پدر و مادری هنرپیشه، نیز به سمت بازیگری کشیده شد. لورا درن اولین بار در شش سالگی در مساوی دوربین رفت و از 1980 به طور پرکار داخل دنیای سینما و تلویزیون شد. او در 1986 با بازي در” مخمل آبی” به کارگردانی دیوید لینچ به معروف شد و در سال 1990 در فیلم” وحشی در قلب” بار دیگر با لینچ همکاری کرد.

لورا درن, لورا درن برنده جایزه اسکار,عکس های پدر و مادر لورا درن

لورا درن به همراه پدر و مادرش

لورا درن, لورا درن برنده جایزه اسکار,عکس های پدر و مادر لورا درن

جدیدترین تصاویر لورا درن

در سال ۱۹۹۲ لورا درن در فیلم Afterburn محصول شبکه HBO نقش داشتن آفرینی کرد که برای بازي در این فیلم تلویزیونی او پیروز شد برای اولین بار نامزد دریافت پاداش امی و همچنين برای دومین بار نامزد دریافت پاداش گلدن گلوب شود و او در دومین سعی خود در گلدن گلوب توانست در بخش بهترین هنرپیشه نقش داشتن اصلی زن در یک مینی سریال یا فیلم تلویزیونی، برنده پاداش شود.

لورا درن به حضورش در تلویزیون ادامه داد و در سال ۱۹۹۳ بعنوان هنرمند مهمان در سریال Fallen Angels بازي کرد که سبب شد تا برای دومین بار نامزد دریافت پاداش امی شود.

در سال ۱۹۹۷ در دو بخت از سریال تلویزیونی Ellen به ایفای نقش داشتن پرداخت و برای سومین بار نامزد دریافت پاداش امی شد. بعد از آن شاهد حضور درن در فیلم The Child Dance، محصول شبکه شوتایم بودیم که این فیلم تلویزیونی در سال ۱۹۹۸ منتشر شد و درن برای بازي در این فیلم برای سومین مرتبه توانست نامزد دریافت پاداش گلدن گلوب شود.

لورا درن,تصاویر جدید لورا درن,عکسهای لورا درن

لورا درن

توفیق ها و کارهای هنری لورا درن ادامه داشت تا اینکهدرن با دو فیلم به استقبال سال ۲۰۱۹ رفت و علاوه بر انتشار فصل دوم سریال تلویزیونی دروغ های کوچک بزرگ، شاهد حضور درن در فیلم Marriage Story به کارگردانی نوآ بامباک و فیلم Little Ladies به کارگردانی گرتا گرویک، بودیم که با این که بازی در فیلم زنان کوچک در حال حاضر خیلی توفیقی جز تحسین تماشاگران و منتقدان برای او در پی نداشته، ولی بازي در فیلم قصه ازدواج سبب شد تا لورا درن برای هشتمین بار نامزد دریافت پاداش گلدن گلوب شود و برای پنجمین بار و این بار در بخش بهترین هنرمند نقش داشتن مکمل زن در یک تاثیر سینمایی این پاداش را دریافت کند. لورا درن همچنين برای اولین بار نامزد دریافت پاداش بفتا شد و توانست این پاداش را نیز ببرد. لورا درن برای بازي در فیلم قصه ازدواج در سال ۲۰۱۹ پاداش اسکار بهترین هنرمند نقش داشتن مکمل زن را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی علی سخنگو +تصاویر

ازدواج لورا درن
لورا درن در سال 2005 با بن هارپر، موسیقی دان اهل ایالات متحده آمریکا ازدواج کرد اما ازدواج آنها مقاومت زیادی نداشت و در سال 2013 از هم سوا شدند. آنها دارای یک فرزند دختر و پسر هستند.

لورا درن,ازدواج لورا درن,عکس های لورا درن

لورا درن و همسر سابقش بن هارپر

لورا درن,تصاویر فرزندان لورا درن,عکس های فرزندان لورا درن

لورا درن به همراه فرزندانش

لورا درن,بیوگرافی لورا درن,عکسهای لورا درن

تصویر های لورا درن

فیلم های لورا درن

به غیر از این فیلم  ذکر شده در بالا  لورا درن در فیلم های مطرحی مشابه مخمل آبی( ۱۹۸۶)، مرد چاق و پسر کوچولو( ۱۹۸۸)، از ته دل وحشی( ۱۹۹۰)، پارک ژوراسیک( ۱۹۹۳)، آسمان اکتبر( ۱۹۹۹)، ما دیگر اینجا زندگی نمی کنیم( ۲۰۰۰)، لطافت( ۲۰۰۹)، فاکرهای کوچک( ۲۰۱۰) و جی تی لروی( ۲۰۱۸) و قصه ازدواج( 2019) به ایفای نقش داشتن پرداخته می باشد.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …