نحوه حذف رمز عبور از یک فایل زیپ بدون دانستن رمز عبور

برداشتن رمز عبور فایل Zip, هک پسورد فایل های زیپ

پسورد فایل Zip را حذف کنید

در این مقاله نحوه دسترسی به پوشه ZIP که رمز عبور نامعلومی دارد را به شما آموزش می دهیم. تنها راه برای انجام این کار این است که برنامه ای را دانلود کنید که بتواند رمز عبور را برای شما شکست دهد. با این حال، فرآیند رمزگشایی ممکن است چند روز طول بکشد.

قسمت 1 :

آماده شدن برای حذف رمز عبور

مراقب خطر باشید: باید برنامه ای را دانلود کنید که بتواند رمز عبور را در پوشه ZIP حدس بزند. قبل از انجام این کار، توجه داشته باشید که این می تواند کامپیوتر شما را با ویروس آلوده کند. قبل از ادامه، یک آنتی ویروس و یک مرورگر امن نصب کنید.

اکثر تست های رایگان فقط رمزهای عبور کوتاه را پیدا می کنند. اگر برنامه ای که در اینجا فهرست نشده است فعال سازی نامحدود را به صورت رایگان ارائه می دهد، از دانلود آن خودداری کنید زیرا ممکن است بدافزار باشد.

انتظار داشته باشید که این مدت زمان زیادی طول بکشد. رمزگشایی برخی از این نرم افزارها چندین ساعت یا چند روز طول می کشد.هیچ راهی برای رمزگشایی به طور معمول در چند دقیقه وجود نداردهر سرویسی که ادعا می کند این کار را انجام می دهد احتمالا بدافزار است.

بستن همه برنامه ها شما به حداکثر سرعت پردازنده کامپیوتر خود نیاز دارید، بنابراین برنامه های سنگین مانند فتوشاپ، بازی های ویدئویی، پخش کننده های صوتی و تصویری و غیره را ببندید.

حتی با حداکثر سرعت پردازش رایانه ای که برای حدس زدن رمز عبور پوشه ZIP استفاده می شود، این فرآیند همچنان می تواند چندین روز طول بکشد.

بیشتر بخوانید:  آموزش ارسال پیام های ناپدید شونده در واتساپ

پوشه ZIP خود را روی دسکتاپ خود قرار دهید. دسکتاپ با کشیدن پوشه ZIP به دسکتاپ به راحتی قابل دسترسی است و همچنین می توانید پوشه ZIP را با انتخاب پوشه، فشار دادن Ctrl C (ویندوز) یا فرمان C (Mac⌘) استخراج کنید، به دسکتاپ بروید و Ctrl V یا Command را فشار دهید. V⌘ کپی و جایگذاری کنید.

اگر پوشه ZIP در یک دستگاه تلفن همراه مانند تلفن هوشمند یا رایانه لوحی است، قبل از ادامه، پوشه را در رایانه خود قرار دهید.

برداشتن رمز عبور فایل Zip, هک پسورد فایل های زیپ

حذف رمز عبور از فایل فشرده

قسمت 2

با استفاده از جان چاک دهنده

چگونه کار می کند: John the Ripper یک برنامه رایگان مبتنی بر خط فرمان است که می تواند برای شکستن رمزهای عبور استفاده شودمتأسفانه، اگرچه رایگان است، اما نصب و استفاده از آن دشوار است.

دانلود John the Ripper: در مرورگر وب خود به http://www.openwall.com/john بروید، سپس روی پیوند John the Ripper 1.8.0-jumbo-1 (باینری های ویندوز، ZIP، 34 مگابایت) در پایین صفحه کلیک کنید. صفحه روی بخش “ارتقای انجمن” کلیک کنید.

Extract John the Ripper: روی پوشه ZIP دانلود شده دوبار کلیک کنید. سپس تب Extract و گزینه Extract All را بزنید و سپس Extract را بزنید و منتظر بمانید تا پنجره باز شود.

نصب John The Ripper: John The Ripper را نمی توان مانند برنامه های معمولی نصب کرد، اما می توانید با قرار دادن پوشه آن و سپس تغییر نام آن به “john” آن را نصب کنید.

در پنجره ای که برنامه را استخراج کردید، روی پوشه “john180j1w” کلیک کنید.

Ctrl C را فشار دهید

دسکتاپ خود را باز کنید، سپس Ctrl V را فشار دهید.

بیشتر بخوانید:  آموزش ارسال عکس یا فیلم محو شونده در واتساپ

روی پوشه کلیک راست کنید، سپس روی Rename کلیک کنید

John را تایپ کرده و enter را بزنید.

پوشه ZIP خود را در پوشه “run” برنامه John the Ripper قرار دهید.پوشه را با کلیک بر روی آن و فشار دادن Ctrl C کپی کنید، سپس پوشه “john” و پوشه “run” را باز کنید، روی یک فضای خالی کلیک کنید و Ctrl V را فشار دهید.

Command Prompt را باز کنید: دستورالعمل باز کردن برنامه خط فرمان:

روی Start کلیک کنید

خط فرمان را تایپ کنید.

روی Command Prompt در بالای پنجره Start کلیک کنید.

دایرکتوری را به پوشه “run” برنامه John the Ripper تغییر دهید. cd desktop/john/run را تایپ کنید و سپس ↵ Enter را فشار دهید.

دستور “run” را وارد کنید، zip2john.exe name.zip > name.hash را تایپ کنید (حتما نام پوشه ZIP خود را جایگزین نام کنید) و ↵ ​​Enter را فشار دهید.

به عنوان مثال، برای یک پوشه ZIP با نام “hello”، دستور zip2john.exe hello.zip > hello.hash را تایپ کنید.

هش پوشه ZIP را تنظیم کنید: name.hash را وارد کنید (که در آن “name” نام فایل هش است) و ↵ ​​Enter را فشار دهید. در این مرحله، شما آماده حذف رمز عبور هستید.

شروع به حذف رمز عبور کنید: john.exe –pot=name.pot –wordlist=john/run/password.lst name.hash را تایپ کنید و Enter ↵ را فشار دهید.

John the Ripper رمز عبور پوشه ZIP را با پایگاه داده کلمات کلیدی خود بررسی می کند

شما باید نام پوشه ZIP خود را جایگزین “name” در “name.pot” و “name.hash” کنید. فایل password.lst حاوی لیستی از رمزهای عبور و جایگزین‌های آنهاست.

بیشتر بخوانید:  دراپ ‌باکس چیست؟ آموزش کار با برنامه Dropbox

پس از تنظیم رمز عبور، می بینید که “Session Full” در پایین خط فرمان ظاهر می شود. در این مرحله می توانید نام type.pot را تایپ کنید (نام پوشه را جایگزین قسمت “name” کنید) و دکمه enter را بزنید.

مطلب پیشنهادی

آموزش حذف یا غیرفعال کردن سابقه موقعیت مکانی در گوگل مپ

تاریخچه موقعیت مکانی را در Google Maps حذف یا غیرفعال کنید حذف یا غیرفعال کردن …