بیوگرافی فوژان قبادیان بازیگر ایرانی

زندگی نامه فوژان قبادیان, عکسهای شخصی فوژان قبادیان, عکسهای اینستاگرام فوژان قبادیان

زندگی‌نامه فوژان قبادیان هنرمند از ابتدا تا معروفیت با عکسها

فوژان قبادیان هنرمندی در شغل بازیگری میباشد که چهره او در این شغل کمتر شناخته شده میباشد. او در 18 اردیبهشت سال 1374 در تهران به دنیا آمده میباشد اما اصالتا اهل کلهر کردستان می باشد. فوژان قبادیان هم اکنون 26 سال سن دارد و از 14 سالگی پرکاری بازیگری خود را ابتدا کرده میباشد. او ازدواج نکرده و مجرد میباشد. به دلیل علاقه به هنر بازیگری بعد از اتمام دوران دبیرستان به تحصیل در این شغل پرداخته میباشد.

خلاصه ای از زندگی‌نامه فوژان قبادیان

نام: فوژان

نام خانوادگی: قبادیان

موقعیت تولد: تهران، ایران

سال تولد: 18 اردیبهشت، 1374

نوع شغل: هنرمند

تاهل: مجرد

ملیت: ایران

دین: اسلام

مذهب: تشیع

عکس های جدید فوژان قبادیان, بیوگرافی فوژان قبادیان, تصاویر فوژان قبادیان

فوژان قبادیان با ایفای نقش داشتن در فیلم لطفا مزاحم نشوید بازیگری را ابتدا کرده میباشد

زندگی‌نامه فوژان قبادیان

فوژان قبادیان هنرمند و هنر پیشه سینما و تلوزیون میباشد که در 18 اردیبهشت 1374 در تهران زاده شده میباشد. فوژان قبادیان اصالتا کرد تبار میباشد.

این هنرمند توضیح کرده میباشد که هدفش در بازیگری کسب سیمرغ می باشد.

این هنرمند دانش آموخته گرایش بازیگری از کانون سینماگران جوان  می بلاشد که از مدرسه داخل صحنه هنر شد و با سریال ” زیر خاکی ” به معروفیت رسید.

فوژان قبادیان پرکاری بازیگری خود را با ایفای نقش داشتن در فیلم سینمایی ” لطفا مزاحم نشوید ” ابتدا کرد.

نحوه هنرمند شدن فوژان قبادیان

فوژان قبادیان در این باره می گوید: من سوم دبیرستان بودم که یک خانم کارگردان به دبیرستان ما آمد و من را برای یک کار کوتاه انتخاب کردند، من هم به اصرار کارگردان قبول کردم و زمانی که برای آن کار کوتاه به آنجا رفتم متوجه شدم که به این شغل علاقه دارم و این اتفاق سبب شد بعد از دوران دبیرستان بازیگری بخوانم.

زندگی نامه فوژان قبادیان, عکسهای شخصی فوژان قبادیان, عکسهای اینستاگرام فوژان قبادیان

معروفیت فوژان قبادیان با سریال زیرخاکی

شغل های فوژان قبادیان

اولین تجربه فوژان قبادیان در 20 سالگی اش در سال 1388 در فیلم سینمایی ” لطفا مزاحم نشوید ” به کارگردانی و نویسندگی محسن عبدالوهاب بود. سپس در سال 1393 در فیلم ” منزل دختر ” ایفای نقش داشتن کرد و یکسال بعد در سریال خانگی سریال ” آسپرین ” برای شبکه خانگی ایفای نفش کرد.

این هنرمند برای اولین بار در سریال ” زیر خاکی ” در کنار پژمان جمشیدی و ژاله صامت داخل سریال تلوزیونی شد و مورد توجه قرار گرفت.

بیوگرافی فوژان قبادیان, تصاویر فوژان قبادیان, فوژان قبادیان در سریال زیرخاکی

فوژان قبادیان هنرمند ایرانی

زندگی خصوصی فوژان قبادیان

این هنرمند هنوز ازدواج نکرده میباشد مجرد می باشد. از پدر و مادر فوژان قبادیان نیز اطلاعاتی در معرض نیست.

فوژان قبادیان بازیگر کرد, فوژان قبادیان, عکس های جدید فوژان قبادیان

عکسها های فوژان قبادیان

مصاحبه با فوژان قبادیان

کارگردان های مورد علاقه

این هنرمند در یکی از مصاحبه هایش به علاقه مندی ها و هدف هایش اشاره می کند که در ادامه آنها را ذکر می کنیم

در بین کار گردان ها دوس دارم با آقای اصغر فرهادی، هومن سیدی، جلیل سامان، آقای روستایی، فریدون جیرانی و خیلی از کارگردان های برجسته دیگر کار کنم.

هنرمند های مورد علاقه

در بین هنرمندان هم دوست دارم با آقای شهاب حسینی، فاطمه معتمد آریا، پرویز پرستویی و خانوم هدیه تهرانی کار کنم. در واقع من به خاطر علاقه شدیدی که به خانوم هدیه تهرانی داشتم هنرمند شده ام.

نقش داشتن های مورد علاقه

فوژان همچنین می گوید: با این که به سن من نمی خورد اما دوست داشتم در فیلم ” قرمز” به کار گردانی فریدون جیرانی به جای خانم هدیه تهرانی یا در فیلم ” درباره الی ” به کار گردانی اصغر فرهادی به جای خانوم ترانه علی دوستی یا در فیلم ” هیس دختر ها فریاد نمی زنند ” به کار گردانی خانوم درخشانی به جای طناز طباطبایی ایفای نقش داشتن می کردم.

بیشتر علاقه دارم در نقش داشتن هایی بازی کنم که جای کار داشته باشد تا بتوانم توانایی خود را نشان دهم و بتوانم آن نقش داشتن را با تک تک سلول های بدنم حس کنم و به معرض نمایش بگذارم. برای مانند دوست دارم نقش داشتن یک بیمار روانی یا معتاد یا یک کاراکتر از یک انسان خیلی دلداده را بازی کنم. در هر صورت من اندیشه می کنم توانایی اجرای همه نقش داشتن ها را داشته باشم.

فوژان قبادیان بازیگر کرد, فوژان قبادیان, عکس های جدید فوژان قبادیان

عکسها های اینستاگرام فوژان قبادیان

سینما و مافیا

او در مورد سینما می گوید: متاسفانه در سینما مافیا وجود دارد ولی خود من با کار کردن و امید داشتن به کارم ادامه می دهم، و معتقدم وقتی بشر برای هدفش می جنگد قطعا به آن می رسد.

یک از تلخی های دیگر این شغل این میباشد که در کاری انتخاب شده اید و تا نیمه راه هم می روید و یک‌دفعه بدون دلیل موجهی حذف می شوید و هنرمندان تازه داخل جانشین شما می شوند.

از شیرینی های این کار و شغل هم برای من و برای همه این میباشد که بتوانیم نقش داشتن مان را به خوبی ایفا کنیم و مخاطب کاراکتر را بارور کند و دوست داشته باشد.

من سر صحنه فیلم برداری خیلی حال خوب دارم ، پر انرژی هستم و این سبب می شود تا پایان اندوه های خود را فراموش کنم.

کار کردن با یک گروه خوب و پر انرژی جزء آرزو های هر بازیگری میباشد.

هدف از بازیگری

هدف من این میباشد که بتوانم در بازیگری پیروز شوم و بتوانم پایان نقش داشتن ها را به خوبی ایفا کنم. دوست دارم سیمرغ و پاداش های بین المللی بگیرم و برای مردم کشورم افتخار کسب کنم.

سینما چقدر برای رشد نوجوانان در این شغل ایده آل میباشد؟

قطعا در هر کاری استعداد، پشتکار و امیدوار بودن خیلی مهم میباشد و در سینما هم همین طور میباشد ولی قطعا اقبال هم دخیل میباشد. و به نظر من با پشتکار و امید و کار کردن مداوم می توانید به رشد و کامیابی برسد.

علاقه به مدلینگ بودن

تا به الان کار مدلینگ انجام نداده ام اما اگر پیشنهادی در این زمینه به من شود که در چهارچوب قانون کشورم باشد، احتمالا انجام دهم.

فوژان قبادیان بازیگر کرد, فوژان قبادیان, عکس های جدید فوژان قبادیان

علاقه فوژان قبادیان به مدلینگ

اینستاگرام فوژان قبادیان

این هنرمند همانند دیگر هنرمندان در شبکه های اجتماعی حضور دارد.

فوژان قبادیان در اینستاگرام خود مشابه دیگر هنرمندان و هنر پیشه ها عکسها ها و ویدئو هایی از خود و زندگی روز مره خود به اشتراک می گذارد.

عکس های جدید فوژان قبادیان, بیوگرافی فوژان قبادیان, تصاویر فوژان قبادیان

فوژان قبادیان در سریال زیر خاکی

آثار فوژان قبادیان

فوژان قبادیان برای اولین بار در سال 1388 در فیلم سینمایی ” لطفا مزاحم نشوید ” به کار گردانی محسن عبدالوهاب ایفای نفش کرد و در سال 1393 دومین تجربه سینمایی خود را با فیلم سینمایی ” منزل دختر ” به کار گردانی  شهرام شاه حسینی و با بازی در کنار بازیگرانی مشابه حامد بهداد، رعنا آزادی ور و باران کوثری به دست آورد.

در سال 1394 اولین تجربه خود را با بازی در سریال ” آسپرین” به کار گردانی و نویسندگی فرهاد نجفی در شبکه های خانگی به دست آورد.

فوژان قبادیان بعد از چند سال دوری از شغل بازیگری برای بار دوم در ماه مبارک رمضان در سال 1399 با بازی در فصل دوم سریال ” زیر خاکی ” به کار گردانی جلیل سامان ایفای نقش داشتن کرد و با بازی در این سریال مورد توجه قرار گرفت.

در این سریال هنر پیشه هایی مثل پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، ستاره پسیانی، هومن برق نورد، نسرین نصرتی، نادر فلاح، گیتی قاسمی، امید روحانی، خسرو احمدی، اکبر رحمتی، مریم سرمدی، مهری آل آقا و …. حضور داشتند.

زندگی نامه فوژان قبادیان, عکسهای شخصی فوژان قبادیان, عکسهای اینستاگرام فوژان قبادیان

تصویر فوژان قبادیان در کنار پژمان جمشیدی

فیلم های سینمایی فوژان قبادیان

لطفا مزاحم نشوید در سال 1388 روایت پنهان شدن مریم 1392
منزل دختر در سال 1393 پرسه در حوالی من در سال 1395

فیلم های تلوزیونی قبادیان

نفس در سال 1392  سریال آسپرین در سال  1394
سریال زیر خاکی در سال 1399

فوژان قبادیان بازیگر کرد, فوژان قبادیان, عکس های جدید فوژان قبادیان

فوژان قبادیان هنرمند