بیوگرافی مکالی کالکین بازیگر و موسیقی دان آمریکایی

بیوگرافی مکالی کالکین, عکس های مکالی کالکین, مکالی کالکین بازیگر

زندگی‌نامه مکالی کالکین و همسرش برندا سانگ

مکالی کالکین زاده 26 اوت 1980 در نیویورک آمریکا میباشد. این چهره یکی از هنرمندان پر نبوغ آمریکایی به شمار می رود که پرکاری بازیگری را از سال 1985 در سن چهار سالگی ابتدا کرده میباشد. مکالی کالکین با ایفای نقش بازي كردن در فیلم های تنها در منزل، دختر من، عمو باک و ریچی ریچ به معروفیت انبوه دست یافت.

چکیده از زندگی‌نامه مکالی کالکین

نام اصلی: مکالی کارسن کالکین

زمان تولد: 26 اوت 1980

مکان تولد: نیویورک آمریکا

پیشه یا شغل: موسیقی دان و هنر پیشه ی بازیگری

عکس های مکالی کالکین, مکالی کالکین بازیگر, مرگ مکالی کالکین

مکالی کالکین موسیقی دان آمریکایی

زندگی‌نامه کامل مکالی کالکین

مکالی کالکین متولد ی 26 اوت 1980 در نیویورک ایالت متحده ی آمریکا می باشد. او دانش آموخته دبیرستان خصوصی منهتن میباشد که علاوه بر بازیگری در شغل ی مدلینگی و خوانندگی نیز پرکاری دارد.

مکالی قبل از ورود به مدرسه ی کودکان حدود پنج سال به عنوان یک کاتولیک رومی در مدرسه ی سنت جوزف یورکویل درس خوانده میباشد. این چهره در مدرسه ی باله ی آمریکا نیز به تحصیل پرداخته میباشد.

پدر مکالی کالکین، کریستوفر کیت کالکین نام دارد که در گذشته در صحنه ی تئاتر و به عنوان کارمند کلیسا مشغول پرکاری بوده میباشد. مادر مکالی نیز پاتریشیا برونتروپ می باشد که در جایگاه اپراتور مخابرات پرکاری می کند.

در سال 1995 میلادی پدر و مادر مکالی در راستای طلاق اقدام کردند و سرپرستی او به آقای کریستوفر (پدرش) واگذار شد.

این چهره چهار برادر و دو خواهر دارد. برادران او با نام های روی هیو و کیرن کایل هنرمندان سینما هستند. برادر متولد ی او نیز با نام بانی بدلیا هنر پیشه ای آمریکایی می باشد.

از سری نقش بازي كردن های برجسته ی مکالی کالکین می توان به فیلم “تنها در منزل”، “دختر من” و ” ریچی ریچ” اشاره کرد.

مکالی کالکین در سال 1991 میلادی پیروز به دریافت پاداش ی گلدن کوب در خصوص بهترین هنرمند مرد به سبب ایفای نقش بازي كردن در فیلم “تنها در منزل” شد. او همچنین در مراسم  MTV پاداش ی بهترین بوسه را به همراه آنا چلومسکی کسب کرد.

مکالی کالکین در فیلم تنها در خانه, همسر مکالی کالکین, مکالی کالکین

عکسها های مکالی کالکین

ابتدا پرکاری مکالی کالکین

مکالی کالکین در سال 1985 میلادی با ایفای نقش بازي كردن در فیلم “ساعت نیمه شب” در نقش بازي كردن هالوین کید داخل صحنه ی بازیگری شد.

پس از ورود او به صحنه ی هنرپیشگی نقش بازي كردن های مختلفی در فیلم های “صبح تو را می بینم”، “موشک جبل الطارق” و “نردبان یعقوب” به او واگذار شد.

از جدی ترین نقش بازي كردن های مکالی کالکین می توان به ایفای نقش بازي كردن در فیلم “عمو باک” اشاره کرد. این فیلم در سال 1989 میلادی تولید شد که زمینه ی معروفیت مکالی در میان مخاطبان را فراهم آورد.

سپس مکالی کالکین در سال 1990 میلادی، در سن 10 سالگی با ایفای نقش بازي كردن در فیلم “تنها در منزل” به اوج معروفیت رسید. این فیلم با ژانری کمدین به کارگردانی کریس کلمبوس ساخته شد که مکالی نقش بازي كردن “کوین مک کالیستر” را ایفا می کند.

او همچنین، در سال 1993 میلادی در فیلم “پسر خوب” به  ایفای نقش بازي كردن پرداخت و پیروز به کسب عنوان بهترین شخصیت شرور شد.

در سال 1995 میلادی، مکالی کالکین به سبب مسائل خانوادگی و فشار روحی وارده به سبب جدایی پدر و مادرش، حدود هشت سال از شغل ی بازیگری دوری کرد.

مکالی علاوه بر صحنه ی بازیگری در شغل ی صداپیشگی نیز تبحر دارد. او در سریال ی انیمیشن “ROBOT CHIKEN” برای اولین بار پیروز به کسب تجربه ی مقلد صدا شد.

عکس بچگی مکالی کالکین, مکالی کالکین در فیلم تنها در خانه, همسر مکالی کالکین

مکالی کالکین به سبب ایفای نقش بازي كردن در فیلم تنها در منزل برنده ی پاداش ی گلدن کوب شد

وضعیت تأهل و ازدواج مکالی کالکین

مکالی کالکین در سال 1998 میلادی با یکی از دوستان و هم بازی های زمان کودکی به نام ریچل ماینر ازدواج کرد. متأسفانه ازدواج مکالی با هنر پیشه ی آمریکایی تنها به مدت دو سال مقاومت آورد و در سال 2000 از او سوا شد.

حدود دو سال بعد یعنی در سال 2002 میلادی مکالی کالکین با میلنا کونیس ازدواج کرد.  ملینا کونیس متولد ی 14 اوت 1983 می باشد که در شغل ی بازیگری در ایالت  متحده ی آمریکا مشغول پرکاری میباشد.

ازدواج مکالی با میلنا حدود 8 سال ادامه پیدا کرد و در ژانویه ی 2011 میلنا کونیس اعلام کرد که از مکالی سوا شده میباشد.

مکالی پس از جدایی از میلنا و مرگ خواهرش “داکوتا” به استعمال هروئین و ماریجوانا روی آورد. این چهره در طی زمان اعتیاد به جرم حمل مواد مخدر معادل 17 گرم دستگیر شد و برای مدتی از انجام پرکاری های بازیگری کناره گیری کرد.

مکالی کالکین پس از ترک اعتیاد هروئین در سال 2017 میلادی، با برندا سونگ داخل رابطه شد. برندا سونگ نیز یکی از تهیه کننده های سرشناس، هنرمند، دوبلر و خواننده ی آمریکایی به شمار می رود که در فیلم های متعددی نظیر زندگی سوئیت روی عرشه و شهر بوگی به هنر نمایی پرداخته میباشد.

مکالی کالکین و برندا سونگ دارای یک فرزند به نام داکوتا هستند. آن ها نام فرزندشان را به احترام خواهر مکالی که در حادثه ی تصادف به سبب تندی جراحات رحلت، انتخاب کردند.

مکالی کالکین در فیلم تنها در خانه, همسر مکالی کالکین, مکالی کالکین

مکالی کالکین و همسرش برندا سونگ

علاقه مندی های مکالی کالکین

مکالی کالکین به اجرای موسیقی عامه پسند به تندی علاقه دارد. به سبب همین علاقه،  در سال 2013 میلادی به همراه آستین کیلهام، فیبی کروتز، مت کولبورن و دینا ولمر یک گروه راک را به نام “THE PIZZA UNDERGROUND” تشکیل داد.

در یکی از کنسرت های گروه راک، تماشاگران به مکالی کالکین و سایر نوازندگان توهین کردند و قوطی های آبجو را به سمت آن ها پرتاب کردند که در عاقبت ی این توهینات گروه مکالی از هم پاشیده شد.

مکالی از دوست های صمیمی مایکل جکسون به شمار می رود. در زمان حیات مایکل جکسون، مکالی مدت زیادی را به همراه جکسون زندگی می کرد . او حتی در تعطیلات نیز به همراه جکسون به نورلند رنچ سفر می کرد.

رابطه ی دوستانه ی مکالی با مایکل جکسون سبب شد تا مکالی در یکی از تک آهنگ های مایکل به نام “سیاه یا سفید” حضور پیدا کند.

در سال 2005 میلادی مایکل جکسون به اتهام ظلم جنسی به کودکان مورد خطاب قرار گرفت. مکالی در دادگاه شرکت کرد و ابراز کرد که در موارد متعددی به همراه مایکل در یک منزل زندگی کرده میباشد و هیچ موعد از سوی مایکل مورد سو استفاده ی جنسی قرار نگرفته میباشد. او این اتهامات را به سخره گرفت و بر بی گناهی او شهادت داد.

او همچنین، در سال 3 سپتامبر 2009 در مراسم سوگ مایکل جکسون شرکت کرد و سرپرستی فرزندان مایکل اعم از پرینس، پاریس و مایکل جونیور را بر عهده گرفت.

مکالی در سال 2006 میلادی رمانی با عنوان جونیور منتشر کرد. محتوای رمان در خصوص نیمی از زندگی خصوصی مکالی کالکین میباشد که راجع به مسیر معروفیت خود در شغل ی بازیگری و دعوای حقوقی با پدرش در خصوص کنترل دارایی ها به نویسندگی پرداخته میباشد.

بیوگرافی مکالی کالکین, عکس های مکالی کالکین, مکالی کالکین بازیگر

تصویر کودکی مکالی کالکین در کنار مایکن جکسون

فیلم شناسی مکالی کالکین

ساعت نیمه شب (1985)  موشک جبل الطارق (1988)
صبح تو را می بینم (1988) نردبان یعقوب (1989)
عمو باک (1989)  تنها در منزل (1990)
دختر من (1991)  تنهای تنها (1991)
تنها در منزل 2 : گمشده در نیویورک (1992) تئاتر بی صدای فندق شکن (1993)
پسر خوب (19939 کتابخانه اسرار آمیز (1994)
گرفتن مشابه پدر (1994) ریچی ریچ (1994)
مهمانی هیولا (2003) سندروم جروسیلمسکی (2004)
 نجات یافته (2004)  گریخته اشتباه (2011)
علاالدین آدام گرین (2015) سرزمین دگرگونی (2019)

آلبوم عکسها های مکالی کالکین

مکالی کالکین, بیوگرافی مکالی کالکین, عکس های مکالی کالکین

عکسها های مکالی کالکین

عکس بچگی مکالی کالکین, مکالی کالکین در فیلم تنها در خانه, همسر مکالی کالکین

علاقه مکالی کالکین به اجرای موسیقی عامه پسند

مکالی کالکین در فیلم تنها در خانه, همسر مکالی کالکین, مکالی کالکین

مکالی کالکین به همراه همسرش برندا سونگ

مکالی کالکین و همسرش, عکس بچگی مکالی کالکین, مکالی کالکین در فیلم تنها در خانه

عکسها کودکی مکالی کالکین