بیوگرافی هانده اتایزی

هانده اتایزی و همسرش, هانده اتایزی مجری, تصاویر هانده اتایزی

زندگی‌نامه هانده آتایزی و همسرش + تصویرها های هانده آتایزی

هانده اتایزی مجری و هنرمند ترکیه ای میباشد که پرکاری هنری اش را به طور شغل ای از تئاتر ابتدا کرد. این هنرمند جزو پرحاشیه ترین هنرمندان ترکیه ای میباشد که همچنین توانسته پاداش هایی از جمله پرتقال طلایی را بدست بیاورد. در ادامه به صورت کامل به زندگی‌نامه این هنرمند می پردازیم همراه ما باشید.

خلاصه ای از زندگی‌نامه هانده اتایزی

نام: هانده اتایزی

زمان تولد: 2 سپتامبر 1973

موقعیت تولد: بورسا (ترکیه)

وضعیت تاهل: متاهل

میزان فرزند: یک فرزند

نام همسر: بنجامین هاروی

گرایش تحصیل: تئاتر

موقعیت تحصیل: استانبول

هانده اتایزی و همسرش, هانده اتایزی و پسرش, هانده اتایزی

تصویرها های هانده اتایزی هنرمند

خانواده ی پدری هانده اتایزی

پدر هانده مهمت نام دارد و معمار میباشد و مادرش نیز نریمان چلن استاد گرایش علوم ورزشی میباشد. زمانی که هانده سه ساله بوده پدر و مادرش از یکدیگر سوا می شوند و مادرش با یک مرد به نام هادی چلن که مهندس ساختمان بود ازدواج می کند و هانده را در کنار خودش و نا پدری اش بزرگ می کند.

بعد از ازدواج مجدد مادر هانده اتایزی با هادی چلن, هانده صاحب یک نابرداری به نام سینان شد. او در گرایش کنسرواتوار در دانشگاه استانبول به تحصیل مشغول شد. او همچنین بعد از اشنایی با بازیگری قدیمی به نام یشیل چام پا به میدان بازیگری نهاد.

هانده اتایزی چگونه داخل میدان هنری شد؟

هانده در زمان مدرسه اش در شهر بورسا زندگی کرد و بعد از ان در زمان دانشگاه به گرایش تئاتر در شهر استانبول مشغول شد. همچنین بعد از زمان دانشگاه او به مدت سه سال دوران بازیگری شغل ای را در تئاتر کنتر گذراند.

او اولین پرکاری هنری اش را با بازی در فیلم ” زن ها که بوی شمع می دهند ” اغاز کرد و با بازی درخشانی که داشت توانست در فستیوال پرتقال طلایی فیلم انتالیا عنوان بهترین هنرمند زن و همچنین پاداش پرتقال طلایی را دریافت کند.

به علاوه هانده اتایزی در زمینه مجری گری و تئاتر نیز پرکاری های زیادی داشته و جزو هنرمندان معروف و پر طرفدار به حساب می اید.

هانده اتایزی, بیوگرافی هانده اتایزی, عکس های هانده اتایزی

تصاویر هانده اتایزی

ازدواج یک روزه هانده اتایزی

هانده اتایزی در سال 2004 با پیروزمند پیکن پسر یکی از وکلای معروف ترکیه ازدواج کرد که در کمال ناباوری فردای ان روز طلاق  گرفت و توانست رکورد کوتاه ترین زمانه ازدواج را بشکند. به علاوه با این کار او تا مدت ها سوژه مردم و رسانه ها شده بود.

بعد از گذشت مدت زمانی او دلیل این ازدواج کوتاه مدت و یک روزه اش را این گونه شرح می کند:

“قبل از ازدواج, مادرم به همسر سابقم گفته بود که من حاضر نیستم قرار داد ازدواج امضاء کنم و همسر سابقم هم عنوان کرد که هیچ وقت با زنی که قرار میباشد با او ازدواج کنم چنین رفتاری را نخواهم کرد. من هم خوش حال شدم.

اما دقیقا روز قبل از ازدواج و قبل از عقد او قراردادی را جلویم گذاشت که طبق ان اگر از او سوا می شدم حتی باید از منزل ای که در ان زندگی می کردم هم می رفتم. برای همین من قبول نکردم و عقد در شرایطی اشفته برگزار شد و من دقیقا همان شب تصمیم به طلاق و جدایی گرفتم. دلیل من برای این طلاق و ازدواج یک روزه همین موضوع بود و من به این کار مجبور شدم.”

بیوگرافی هانده اتایزی, عکس های هانده اتایزی, زندگی نامه هانده اتایزی

هانده اتایزی و همسرش

ازدواج هانده برای دومین بار

هانده اتایزی برای دومین بار در سال 2012 با مردی خبرنگار به نام بنجامین هاروی ازدواج کرد. بنجامین هاروی مردی امریکایی بود و حاصل ازدواج ان ها پسری به نام لئون بود. البته این ازدواج هم به جدایی کشیده شده و اکنون هانده اتایزی با پسری به نام دینچ ایدوغدو در رابطه عاطفی به سر می برد که از او 20 سال کوچک تر میباشد!!

هانده اتایزی و همسرش, هانده اتایزی مجری, تصاویر هانده اتایزی

هانده اتایزی در کنار پسرش

ماجرای سیلی خوردن هانده در برنامه تلویزیونی

در سال 2002 هانده در برنامه ای به نام ” دو دو تا ” به همراه جم زمان ایفا می کرد. در ان برنامه هانده اتایزی با سودا دمیرل که خواننده و مهمان برنامه بود داخل گفت‌وگو می شود. این گفت‌وگو به حدی بالا می گیرد که کار به فحش‌کاری رسیده و در اخر سودا دمیرل به هانده سیلی می زند.

این موضوع یکی از جنجالی ترین اخبارها بود و این هنرمند را به یکی از پر حواشی ترین هنرمند ترکیه تبدیل کرد. بعد ها سودا دمیرل در مصاحبه عنوان کرد که به هیچ عنوان از سیلی زدن هانده اتایزی در برنامه تلوزیونی پشیمان نیست!

عمل زیبایی هانده اتایزی

هانده اتایزی معتقد میباشد که امروز با داشتن پول هر کسی می تواند زیبا باشد با این وجود او علاقه زیادی دارد تا چهره اش را به صورت طبیعی جلوه دهد.

چند سال پیش که او بینی اش را عمل کرد و هنوز پانسمان های ان را بر نداشته بود برای این که اخبار نگاران نتوانند او را ببیند سعی داشت تا شبانه از پنجره دستشویی کلوپ عقب‌نشینی کند. اما او به جای عقب‌نشینی در پنجره دسشویی گیر کرد و تصویرها هایش سوژه رسانه ها و شبکه های اجتماعی شد.

حمله هانده به خبرنگاران

در سال 2009 زمانی که هانده اتایزی به همراه دوست پسرش به منزل اش می رفت با خبرنگاران زیاد زیادی مواجه شد که مدام از او سوال می پرسیدند. سر انجام هانده از این همه سوال و اصرار های اخبار نگاران به تندی عصبانی شده و با چترش یکی از اخبار نگاران را مورد ضرب و شتم قرار داد.

تصاویر هانده اتایزی, هانده اتایزی

اهمیت هانده اتایزی به تغذیه و ورزش

ابراز نظر هانده درباره زیبایی اش

هانده عنوان کرده میباشد که با توجه به سنش زیاد زیبا میباشد و همواره با انجام ورزش و تغذیه مناسب به متناسب‌بودن اندامش کمک می کند. او همچنین می گوید که علاوه بر زیبایی اش به خودش نیز زیاد توجه می کند.

تصاویر هانده اتایزی, حواشی هانده اتایزی, هانده اتایزی و همسرش

تصویر هانده اتایزی

نظر هانده درباره جنجال های اخیر خود

هانده می گوید پایان حواشی و جنجال هایش بخاطر سنش بوده میباشد و او در مرحله رشد بوده. همچنین او می گوید همه بچه ها کردار های بدی از خودشان نشان می دهند و تنها بد شانسی او این بوده که کردار های بدش جلوی چشم بقیه اتفاق افتاده میباشد.

نقش داشتن افرینی های خانم هانده اتایزی

خانم اتایزی بعد از دریافت پاداش پرتقال طلایی با پیشنهادات زیادی مواجه شد و او در سریال هایی از جمله ” منزل تابستانی”,

“جزیره فرشته ها” و ” شمیم عشق ” به آوازه بسیاری رسید.

به علاوه او در برنامه های زنده ” ازدواج ” , ” هانده اتایزی شو” و ” هیچ کس شبیه تو نیست ” به کار ایفا پرداخت.

هانده اتایزی, بیوگرافی هانده اتایزی, عکس های هانده اتایزی

هانده اتایزی یکی از هنرمندان مطرح ترکیه