آموزش افزایش لایک و فالوور در Instagram

ترفندهای اینترنتی, آموزش کار با Instagram

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی «عکس گرا» است که از طریق آن می توانید خاطرات و لحظات مورد علاقه خود را در قالب عکس با دوستان، خانواده و سایر افرادی که شما را دنبال می کنند به اشتراک بگذارید. اما اگر تعداد زیادی عکس ارسال می کنید اما به اندازه ای که می خواهید لایک نمی کنید یا تعداد فالوورهای شما بسیار کم است و می خواهید تعداد خود را افزایش دهید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را بخوانید که دارای چند ترفند مفید است. . نحوه افزایش لایک و فالوور در شبکه اجتماعی اینستاگرام را ببینید.

1- از دیگران پیروی کنید

طبیعتا هر چه تعداد کاربران بیشتری را فالو کنید، بیشتر شما را در این شبکه دنبال خواهند کرد. همچنین اگر به تازگی در این شبکه اجتماعی ثبت نام کرده اید، می توانید با مراجعه به قسمت Find friends دوستان و آشنایان خود را دنبال کنید.

2- از تگ هش استفاده کنید: #tag

افزودن هشتگ به تصاویر تعداد بازدیدهای تصویر یا ویدیوی شما را تا حد زیادی افزایش می دهد.می توانید مانند مثال زیر برچسب ها را در توضیحات عکس خود وارد کنید:

من #سرگرمی #ایران #جالب #عکس #طنز #زیبا را دوست دارم

Instagram, شبکه های اجتماعی

3- لایک و نظر فراموش نشه

عکس های دیگران را لایک کنید و حتما در قسمت نظرات با دوستان و آشنایان در میان بگذارید.خود را در نظرات تگ کنید تا فالوورهای بیشتری داشته باشید.

4- عکس های خود را در زمان مناسب به اشتراک بگذارید

مطلب پیشنهادی

آموزش حذف یا غیرفعال کردن سابقه موقعیت مکانی در گوگل مپ

تاریخچه موقعیت مکانی را در Google Maps حذف یا غیرفعال کنید حذف یا غیرفعال کردن …