بیوگرافی فاطمه مسعودی فر

فاطمه مسعودی فر در جیران , فیلم های فاطمه مسعودی فر , عکس فاطمه مسعودی فر

چکیده از زندگی‌نامه فاطمه مسعودی فر

نام: فاطمه مسعودی فر

زمان تولد: نامشخص

مکان تولد: تبریز

تحصیلی: دانش آموخته ادبیات انگلیسی

پیشه یا تلاش: هنرمند

سالهای تلاش : 1398 – تا اکنون

 فاطمه مسعودی فر بازیگر, بیوگرافی فاطمه مسعودی فر, عکس های فاطمه مسعودی فر

فاطمه مسعودی فر هنرمند پیروز سینما

زندگی‌نامه کامل فاطمه مسعودی فر

فاطمه مسعودی فر یکی از هنرمندان پیروز در شغل ی تئاتر و بازیگری می باشد. او دانش آموخته گرایش ی ادبیات انگلیسی می باشد که اصالتا اهل تبریز می باشد. فاطمه مسعودی فر در ابتدا از سال 1394 بازیگری را در تئاتر ابتدا کرده و در سال 1398 داخل شغل ی بازیگری در صدا و سیما شده می باشد.

اولین تجربه ی شغل ای فاطمه مسعودی فر در صدا و سیما، با هنرنمایی در فیلم “پوست” به کارگردانی بهرام و بهمن ارک (کارگردانی مشترک دو برادر) ابتدا شد.

از هنرمندان مورد علاقه ی فاطمه مسعودی فر می توان به لیلا حاتمی و ساره بیات اشاره کرد.

فاطمه مسعودی فر بازیگر, بیوگرافی فاطمه مسعودی فر, عکس های فاطمه مسعودی فر

اولین کار شغل ای فاطمه مسعودی فر فیلم سینمایی پوست می باشد

فیلم پوست اولین کار شغل ای فاطمه مسعودی فر

فاطمه مسعودی فر نحوه ی انتخاب خود برای حضور در فیلم پوست را این گونه توضیح کرد: یکی از دوستانم تئاتری در آموزشگاه شکلک بر روی صحنه داشت که یکی از هنرمندان خانوم مریض شد. او از من درخواست کرد که به جای آن هنرمند بروم. در یکی از نمایش ها آقای بهمن ارک و وحید فرشی نمایش من را پسندیدند و منجر به دوستی ما شد.

فاطمه مسعودی فر در فیلم پوست در بازي کردن نقش دختری به نام مارال به ایفای بازي کردن نقش می پردازد. فیلم«پوست» در اقبال سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور یافت.

فاطمه مسعودی فر در فیلم پوست, تصاویر فاطمه مسعودی فر, فاطمه مسعودی فر

عکس ها های فاطمه مسعودی فر

محتوای فیلم دیدنی و جذاب پوست مربوط به پسری به نام ” آراز” می باشد.این پسر دلداده دختری مسیحی به نام مارال می شود. مادر آراز با ازدواج آن ها مخالف بوده و طلسمی برای ازدواج نکرن آن ها می نویسد و مارال با شخص دیگری ازدواج می کند. این پسردر ابتدا به سحر و طلسم معتقد نیست اما حرف و حدیث های اطرافیان و ازدواج مارال با شخص دیگر او را به شک می اندازد. از طرفی دیگر هم مادر آراز به دلیل ارتباط با اجنه ها آزردن می شود.

آراز بخاطر آزردن شدن مادرش و کساد های ایجاد شده در کسب و کارش برای حل کردن مشکلات به پیگیری اساتید طب می رود. پس از پیگیری های انبوه آراز استادی را پیدا می کند که در زمینه ی جن نیز مهارت دارد و می پذیرد که مادر او را درمان کند.

استاد طب برای بهبود یافتن حال مادر، دو آینه که نماد خیر و شر هستند را به آراز می دهد تا آن ها را در جنگلی دفن کند. جن های مکار، در جسم مارال نفوذ می کنند و جلوگیر دفن آینه ها توسط آراز می شوند زیرا دفن آینه ها سبب جدایی بیشتر میان آراز و مارال خواهند شد. بعد از این ماجرا و دفن نکردن آینه ها حال مادر آراز بدتر می شود.

درنتیجه آراز تصمیمی حتمی می گیرد که به پیگیری مارال برود و با او گفت‌وگو کند و از او بخواهد که آینه ها را در جنگل دفن کند. مارال نیز با وجود علاقه ای که به آراز دارد این کار را انجام می دهد و حال مادر او سلامت می یابد.

با این حال نه تنها علاقه و محبت میان مارال و آراز از بین نرفت بلکه بیشتر هم شد. فاطمه مسعودی فر درباره ی بازي کردن نقش خود در فیلم «پوست» در مصاحبه ای توضیح کرد: ” این اولین تجربه ی سینمایی من بود؛ خیلی خوشحالم که با این تیم اولین تجربه ام را ابتدا کردم.

همچنین، لوکیشن های فیلم برای من درس های بزرگی در بر داشت و لذت بخش بود.” این چهره، در خصوص سختی های بازي کردن نقش مارال ابراز کرد: در طول فیلم برداری آقای بهمن ارک آلرژی های زیادی به بازي کردن نقش من داشت و مدام به من گوشزد می کرد که زمانه آن فرا رسیده که از مجال ایجاد شده بهترین استفاده را کنی و آن را از دست ندهید.

برای تصمیمات کاریم، برادران ارک و جواد قامتی چه بر روی صحنه و چه در تمرینات کمک بسیاری به من کردند و من در زندگی ام مدیون این سه نفر هستم. او همچنین گفته می باشد؛ می خواهد برای زندگی کردن از تبریز به تهران بیاید و ترکیبی از ادبیات و هنر را دنبال کند.

آرزو و هدف او در سینما، در راضی بودن از خودش خلاصه می شود و عدد فیلم هایی که در آن ها حضور داشته، اهمیتی ندارد.

فاطمه مسعودی فر, فاطمه مسعودی فر بازیگر, بیوگرافی فاطمه مسعودی فر

عکس ها های اینستاگرام فاطمه مسعودی فر

فیلم های فاطمه مسعودی فر

 فیلم سینمایی پوست 1397
 سریال جیران 1398

آلبوم عکس ها های فاطمه مسعودی فر

عکس فاطمه مسعودی فر, فاطمه مسعودی فر در فیلم پوست, تصاویر فاطمه مسعودی فر

فاطمه مسعودی فر هنرمند سریال جیران

 فاطمه مسعودی فر بازیگر, بیوگرافی فاطمه مسعودی فر, عکس های فاطمه مسعودی فر

زندگی‌نامه فاطمه مسعودی فر هنرمند ایرانی

فاطمه مسعودی فر در جیران, فیلم های فاطمه مسعودی فر, عکس فاطمه مسعودی فر

 فاطمه مسعودی فر بازیگری را از تئاتر ابتدا کرد

فاطمه مسعودی فر , بیوگرافی فاطمه مسعودی فر, عکس های فاطمه مسعودی فر

فاطمه مسعودی فر

تصاویر فاطمه مسعودی فر, فاطمه مسعودی فر, فاطمه مسعودی فر بازیگر

عکس ها های فاطمه مسعودی فر